Авто & Бізнес

Автомобіль: Більше ніж тільки предмет споживання

faszination_auto_hauptbild_920px

Навряд чи ще будь-який повсякденний предмет споживання викликає так багато емоцій, як автомобіль. Це вираження індивідуальної свободи і часто також об’єкт бажання. Це пошук та задоволення від відчуттів.

Ніякий винахід так сильно не вплинув на життя людей як винахід автомобіля. Його значення відповідним чином є дуже великим: Автомобіль – це для багатьох більше ніж звичайний предмет споживання, це пропонує не залежність, індивідуальність і розпалює нерідко також пристрасть.


Революція на 4 колесах

Автомобіль як об’єкт бажання: Чарівність для моторизованого індивідуального транспорту так само старого як автомобіль сам.

Навіть якщо повсякденна користь автомобілів знаходиться на першому місці тим часом в українців, захоплюються ще сьогодні всіх без винятку для автомобіля в себе і моторизований індивідуальний транспорт.


Цифри та факти з авто галузі

Наскільки важлива авто галузь і авто бізнес в Україні, погляд доводить в статистику.

Український авто бізнес охоплює близько 7000 підприємств, які винаймають приблизно 50’000 співробітників.

Кожен 10-те робоче місце в Україні залежить безпосередньо або опосередковано від автомобіля.

В Україні дороги – це найважливіший носій транспорту. Українці наїзджають в рік приблизно 100 мільярдів Км по дорогах.

5 млн. Чоловік або 40% всіх використовують автомобіль або інший фізичний моторний транспортний засіб для переміщення на робоче місце та додому.

Приблизно 80% товарів в Україні транспортуються саме по дорогах.


Вулиці – економічні артерії України

Транспорт – це мотор нашої економіки. Він забезпечує мобільність товарів і людей. Функціонуючий транспортний потік на вулиці, рейках і воді гарантує, що робочі руки і товари – це, однак, споживачі до правильного моменту часу в правильному місці. Таким чином виготовлення і продаж продуктів і відповідно послуг забезпечені – і разом з тим також життя в промисловості, професія, туризм, авто галузь і т. Д. Навіть якщо іноді інше стверджується, загальна користь транспорту більше на млрд. Гривень ніж його сукупні витрати.

Авто бізнес дуже важливий для мобільності, як галузь з її досить дипломованими співробітниками, так і з видом на політику транспорту.


Економічне значення: Автомобіль – Важливий економічний фактор в Україні

Ефективна дорожня мережа і якісно високо вартісні послуги в області логістики стоять в центрі для функціонуючої української економіки.

На даний момент авто галузь генерує оборот приблизно 1 трильйон грн. Найбільші обороти дають автомобільні вантажні перевезення (800 млрд. Грн., За нею йдуть продажу палива з оборотом 100 млрд. Грн, далі продаж сервісних послуг і запасних частин з оборотом 50 млрд. Грн і продажу нових автомобілів 25 млрд грн, і виробництво автомобілів 2 , 5 млрд грн на рік. Автомобіль – це однак, не тільки важливий економічний фактор для України, а й значних фінансове джерело для місцевих громад.

Стан моторного парку України та року в рік більш ніж 2%. Це ясний знак того, що значення індивідуальної мобільності зростає для економіки і суспільства. Для цього цифри нових реєстрацій нових автомобілів сокрітілісь сильно в 2013 (250%), а також при цінах авто бізнес реєструвати спад в обороті запчастин 10%.

Створення доданої вартості авто галузі зростає з року в рік: валовий вартість становила приблизно 300 млрд. Грн, що становить частці 5% ВВП України. З 2015 могли досягати середнього збільшення приблизно 1,7%. Це, з одного боку, через взагалі більш високого зросту економіки. З іншого боку, продажі нових автомобілів і запчастин і цінове руйнування минулих позитивно позначилися також на динаміці продажів.

Також як роботодавець галузь завжди набуває значення: Цифри в авто галузі працівників підвищується протягом останніх років безперервно, з 1995 в середньому близько 0,5%. Приблизно з 50 000 зайнятих працівників у галузі автомобільного бізнесу в Україні.


Суспільне значення: Автомобіль – продукт успіху

Потреба в моторизованої індивідуальної мобільності зростає в Україні і далі – і це, хоча чутливість екологічних питань також виросла.

На українських дорогах вулицях роз’їжджають все більше особистих автомобілів і вантажних автомобілів. При цьому в цілому 102 млрд. Км відкладаються щороку. Дорога – це тут таким чином явно найважливіший носій транспорту. На рейках українці наїжджають щороку в цілому тільки близько 20 млрд. Км.

Українцям доріг їх автомобіль – це показує моніторинг мобільності: українці зустрічають автомобіль з позитивною основний установкою. І вона безперервно зростає – так само як основна частка опитаних людей приписують переваги автомобілям більше значення ніж недоліків. При цьому користь на передньому плані у більшості водіїв.


Майбутнє: Тиск на системи мобільності зростає

Автономне водіння, з’єднані програми мобільності, Carsharing, альтернативні технології рушія – автомобільний світ перебуває в період змін. Майбутнє мобільності ще відкрито, і відповідним чином багато різних бачень і сценаріїв існують.

n одному сходяться всіх експертів: Питання не стоїть, буде матися чи транспорт в майбутньому ще, як такої. Оскільки ефективне пасажирське сполучення і вантажообіг – це передумови для підвищення добробуту. Іншими словами: Якщо транспорт заблокований, то це також блокує розвиток відповідного регіону.

З зростаючим навантаженням транспорту і непохитно рухающейся вперед урбанізацією заклик щодо інтегрованих рішень мобільності стає голосніше. Розумне об’єднання в мережу різних можливостей поступального руху, при якому пропозиції Sharing зв’язуються з пропозицією громадських транспортних засобів, повинно створювати знову робочі місця.

Щоб уникнути загрозливого інфаркту транспорту, інженери, плановики транспорту і політики працюють над кращим об’єднанням в мережу наявного транспорту. При цьому енергетична ефективність на передньому плані – ті регіони, які оформляють свою потребу в енергії безпечно для ресурсів, будуть в ситуації виграв в майбутньому.


Зміна як шанс для автобізнесу

Автомобільний бізнес в першу чергу повинен реагувати, на болісні актуальні зміни: Давно власні автомобілі більше не розглядаються усіма водіями як символ статусу – користь на передньому плані у більшості автовласників. Тенденція йде від володіння до оптимального використання.

Експерти автомобільної індустрії кажуть: «Раніше оглянули на прекрасний автомобіль, коли він проїжджав поруч. Сьогодні дивляться на мобільний телефон. Ми повинні розібратися з цим світом. Ми повинні знаходити нові види інтересу і емоцій, які надихають молодих людей.»

Однак, авто експерти також заявляють, що зміна цінностей дає великі шанси для авто бізнесу: «Ми впевнені, що учасники авто бізнесу можуть вигравати дуже багато, якщо вони можуть знаходити рішення для збуту автомобіля в інтернеті разом з авто виробником або імпортером.Такім чином ми можемо отримати нові цільові групи, наприклад молодих людей, і обслуговувати, при цьому колишні цільові групи далі відмінними продуктами. »


Історія: Автомобіль – незрівнянна історія успіху

Триколісним патентним автомобілем Бенца номер 1 німецький винахідник Карл Бенц сповіщав в 1886 про народження сучасного автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. «Triciclette» приводився в дію попередником ще сьогодні уживаних двигунів внутрішнього згоряння.

Майже одночасно і зовсім незалежно від Бенца, Готліб Даймлер також конструював автомобілі, для збуту яких він засновував моторне суспільство Даймлера. З’єднання відбувалося лише на 4 десятиліття пізніше: У 1926 об’єднували обох німецьких автовиробників в Daimler-Benz AG. Даймлер розробив раніше вже перший мотоцикл (1885) і першу моторний човен (1886).

10 років після винаходу сучасного автомобіля Рудольф Дизель з розвитком першого дизельного двигуна подбав про подальше новаторство. Він заявляв патент «виробничий метод і вид виконання для двигунів внутрішнього згоряння» в 1893.

Подальше велике ім’я німецького автомобільного світу писало рано історію: У 1900 році інженер Фердинанд Порше представив перший повністю дієздатний електромобіль, який був одночасно також першими повноприводними автомобілями: Акумулятори приводили в дію електродвигуни у всіх 4 колесах.

У багатьох сучасних програм було вже раніше походження. Таким чином попередня компанія Audi NSU з 8/24 представляла вже в 1913 перший автомобіль з кузовом алюмінієвої тонкостінної конструкції. У серії ця конструкція при Audi йшла лише в 1999 з Audi A2. Lancia Ламбда 1922 був першим автомобілем з самонесучим кузовом. Цей легкий і з незначними витратами будівельний метод переміг з тих пір як стандарт.

Успіх масовим виробництвом

Після народження автомобіля це тривало ще 26 років, до тих пір поки Генрі Форд заклав фундамент для успішного масового виробництва і масового поширення автомобіля в 1913 з потоковим виробництвом моделі Форд Т. Раптово автомобілі не тільки для верхніх шарів були доступні – і незрівнянна історія успіху автомобіля брала свій початок. Проте, німецький бренд святкував найбільший успіх в історії автомобілів: VW Käfer, який проводився починаючи з з 1938 по 2002, був з 23,5 млн. Примірників аж до визнання найбільш продаваним автомобілем світу.