Потенціал ринку

Україна  – має найбільший потенціал розвитку моторизації в Європі

У автомобіля є дуже висока установча цінність в Україні. Відповідним чином значним український автобізнес, який виробляє все релевантні послуги навколо такого економічного майна і предмета споживання як автомобіль. За неофіційними оцінками в Україні налічується близько 7 000 підприємств автобізнесу, які необхідно організувати в Асоціацію Автобізнесу України (ААУ).

autogewerbe_rubrikbild_610px

Значення автобізнесу в Україні виражається тільки вже в обставині, що Україна – це країна з найбільшим потенціалом зростання моторізірізаціі в Європі: У середньому коефіцієнт автомобілізації в Україні становить 1 автомобіль на 5 жителів, тоді як, наприклад, в у багатьох країнах Європи цей показник становить 2 людини на 1 автомобіль. У автомобіля є дуже висока установча цінність, особливо з огляду на, що в Україні дуже слабо розвинений громадський транспорт. Це відноситься як до пасажирського повідомленням, так і до до економіки: Велика частина вироблених товарів знаходить свій шлях до кінцевого споживача через автомобільні дороги. Значення, яке підходить автомобільного транспорту в Україні, можна охаратерізовать наступним чином: Якби дорожнє рух не зростала б з 1990 року, продуктивність праці була б нижче на приблизно 10% в Україні.

Український автобізнес охоплює приблизно 7 000 підприємств. Це приблизно 50 000 співробітників, які повинні бути організовані в рамках Асоціації Автобізнесу. Щорічний оборот у всьому автобізнесі становить приблизно 64 мільярди гривень. Українські підприємства автобізнесу виробляють все релевантні послуги близько економічного майна і предмета споживання автомобіля, особливо підготовку, ремонт, підтримку і дистрибуцію 5 млн. Зарахованим особистим автомобілям в Україні. На основі раніше швидше незначного в європейському порівнянні середнього розміру підприємства Український автобізнес швидше мало структурируем – в середньому 6 осіб наймаються одним підприємством. З цієї причини численна інформаційна ефективність і ефективність сервісної служби наводиться загальним союзом.

Асоціації автомобільних Бізнесу України (ААУ) була заснований в 1999 році і мається на увазі як динамічна і орієнтована на майбутнє галузева асоціація і профспілка. Вона підтримує своїх членів тривало до отримання хороших загальних умов, дбає про відповідно ринку і відповідно до законодавства, освіті, доцільною інформації та позитивному галузевому іміджі.


Кожне 8-е робоче місце залежить безпосередньо або опосередковано від автомобіля

Українська автогалузь представляє релевантний фактор в межах економіки України: Вона займає більше ніж удвічі багато людей як наприклад фармацевтична промисловість. Кожен 8-ий робочий пост залежить безпосередньо або опосередковано від автомобіля.

wirtschaft_zahlen_hauptbild_920pxНа противагу українському автобізнесу, який утворений спочатку з в цілому 5200 підприємств гаражів, українська автогалузь охоплює всі підприємства, які повинні діяти з автомобілем (вкл. Імпортерів, майданчики продажів, шинні центри, постачальників). В цілому українська автогалузь охоплює більш 15’000 підприємств і займає в цілому 84’000 співробітників всім обігом в розмірі 90 млрд. Грн. При цьому 50 млрд. Гривень домагаються господарською діяльністю тільки підприємства автобізнесу України. Найбільша частина з цього випадає на область новий автомобіль (23,0 млрд. Грн), за ним слід кузовний ремонт (7,7 млрд. Грн). Під час проведення робіт ремонту і запасних частинах були трохи більше ніж 50 млд грн реалізовано. Вантажні автомобілі з оборотом 2,1 млрд. Грн. дають найменший внесок.

Ці цифри ілюструють релевантний фактор, який представляє українська автогалузь в межах економіки країни: Вона займає цим відразу багато людей як харчові продукти, текстильна промисловість і швейна промисловість разом узяті – і більше ніж удвічі багато робочих постів як фармацевтична промисловість. В цілому кожен 8-ий робочий пост залежить безпосередньо або опосередковано залежить від автомобіля. Базуючи на цих цифрах автомобільна автогалузь домагається господарською діяльністю приблизно 1,4% загальноекономічної валовий вартості і належить разом з тим до малих галузям в межах української економіки, порівняно зі значенням телекомунікації (частка: 1,4%) або харчової промисловості та смакової промисловості (частка : 1,8%).
Загальноекономічна частка автогалузі була раніше вище: ще в восьмидесятих роки він лежав при приблизно 2%, чітко падав, тоді, однак, внаслідок сильних впливів спаду на автобізнес в першій половині 90х років. З цього часу загальноекономічна частка залишається в, наприклад, постійний і розвинулася в загальноекономічному середньому значенні.


Вид на ринок особистого автомобіля: Легкий підйом слід за фазою спаду

Вид на ринок особистого автомобіля: Легкий підйом слід за фазою спаду

Ціни знову ростуть

Середні ціни на нові автомобілі та автомобілі з пробігом неухильно ростуть.

statistiken_hauptbild_920px

SUV зі зростаючим поштовхом

Аналітики автомобільного ринку України дають наступний аналіз: «Ринковий підйом можна приписувати, насамперед, на високий попит на умовно позашляхові автомобілі, і відомі в як феномен осені.» Цифри повнопривідних автомобілів піднімалися постійно і досягають рекордної частки ринку 46,5%. З огляду на наближення зими клієнти посилено купують повнопривідні автомобілі. З одного боку, це, природно, радує нас, далі їхали б, з іншого боку, це наднормативний випуск CO2 і разом з тим до більш сильної фінансової навантаження автомобілістів ». Тому що приходить граничне значення CO2 95 г / км, яке повинно зважати на 2021, має адаптуватися з розумом і окоміром особливо українського авторинку.

Все більше гібридів
У зв’язку з цим сприятливо тривала тенденція до електрифікованих рушіїв. Бензинові гібриди (…) створювали готове подвоєння в порівнянні з минулими роками, також чисті електромобілі сильніше пользутся попитом ніж перед річним терміном (+ ….%). Всі альтернативні рушії разом прибували на …. нових автомобіля – плюс … Дизельний привід залишається популярним. На загальний рік могли лежати як електроавтомобілі, так і дизельні автомобілі в абсолютних цифрах приблизно на рівні минулого року в той час як додавати бензинові гібриди також.

Докладні цифри після брендів знаходяться в розпорядженні в розділах статистики


Ризик і виклики для автобізнесу

Глобальна кон’юнктура залишається вразливе для збитків, які могли б впливати також на розвиток в українському автобізнесі в більшості випадків мають опосередкований вплив. Поряд з економічним зниженням курсу в Китаї і впливи майбутніх провідних підвищень процентної ставки в США перебування Греції також ще не гарантоване, зокрема, в єврозоні. Український автобізнес виявляється перед зростаючими викликами з рідної країни. Фактори невизначеності політичної сторони представляють реалізацію ініціативи масової імміграції, багата вимогою спеціальна ситуація і екологічні інтервенції урядових кіл. У самому автобізнесі варто, крім того, тривала боротьба витіснення в фокусі приходять років.


Зміна власника

Зміна власника-це опис вже реєстрованих автомобілів на іншого власника. Автомобілі завдяки колишньому власникові сповіщаються і реєструються на нового власника. Цей процес відбувається для приватному порядку, а також для спеціалізованої торгівлі.

Цифри перереєстрацій показують, що вони в більшій мірі відбувається не через спеціалізовану торгівлю (дилери автомобільних брендів / майданчики продажів), а в приватному порядку (співвідношення).

Часи знаходження на продажу

У зв’язку зі зміною власника розуміють під часом перебування на майданчику продажів тимчасову різницю між відміткою автомобілів завдяки раніше держателю і реєстрації завдяки новому власникові. Весь час перебування на майданчику продажів встановлюється, як тільки для автомобілів новий покупець (власник) був знайдений.

Для нашої галузі мають значення спочатку часів перебування на продажу спеціалізованої торгівлі і не часів перебування на продаж приватної дистрибуції. Так як при зміні власника не очевидний, з якої причини здійснювався і ким (дилер або приватна особа) він, висота часу знаходження на майданчику продажів береться до виключення приватної дистрибуції як критерій. Дуже короткі часи перебування на продажу (не враховуються 540 днів). Таким чином висловлювання тенденції про часи перебування на продажу при спеціалізованій торгівлі можливо.