Розвиток авто техніки

Розвиток авто техніки

Від автопілотів і нових моделей бізнесу: Погляд в автомобільне майбутнє

Як майбутнє водіння виглядає? Завжди кращі системи допомоги повинні піклуватися про безпеці, більш високої енергетичної ефективності і відсутності пробок. Тим не менш, нові технології рятують також нові небезпеки.

Під час водіння пишуть електронні листи, читають газету або проводять телефонні конференції – мрією багатьох водіїв автомобілів повинна бути вже через кілька років реальністю. Так як давно виробники і постачальники працюють повним ходом над розвитком розумних автомобілів, в яких автопілот замінюють людини за кермом.

«Таким чином ми повертаємо нашому клієнту якість життя», недавно пояснював шеф Audi Руперта Stadler. А також експерт автомобільної індустрії професор доктор Фердинанд Дуденхеффер переконаний: «Для повністю автоматизованих автомобілів, які можуть робити все – а також, значить, в місті і на шосе роз’їжджають – ми потребуємо ще від добрих 10 до 15 років. При цьому розвиток відбудеться поступово. Скоро ми зможемо роз’їжджати, отже через від 4 до 5 років, на авто банах частково автоматично, зі швидкістю від 60 до 70 км / ч. Через 10 років ми тоді, ймовірно, вже на від 100 до 120 км / год. І якщо це буде працювати, будуть також транспорт на шосе і міське транспортне сполучення, яке незрівнянно складніше через пішоходів і велосипедистів ніж транспорт авто бану. »

Експерти також пророкує: «Якщо ми оглядаємо це на довгий термін, то ми відчуємо абсолютно новий автомобіль. Більше не матимуть те, що у нас було раніше. Новий автомобіль абсолютно без емісії та аварії належать тоді минулого. Через від 20 до 30 років автомобіль може управляти абсолютно все. Тоді ми будемо інтегрувати автомобіль в наш інший світ мобільності. »


Більше часу, менше пробок

mehr_zeit_weniger_stau_300px

Переваги автономних автомобілів численні: Таким чином самоврядні автомобілі дають не тільки більше часу своєму користувачеві, вони повинні бути також надійніше ніж витрата звичайні автомобілі, менша кількість пального і викликати рідше пробки. Як показують дослідження випадки смерті на дорогах скорочують сьогоднішні системи допомоги вже приблизно на одну третину.

Ще закон заважає використанню автономних автомобілів: «Віденська угода про вуличний рух» від 1968 наказує, щоб водій повинен був мати в будь-який час контроль над автомобілем. Повністю автоматизується водіння неможливо відповідно ц законодавству. Проблема була виявлена: Тепер відразу 2 робочих групи Об’єднаних Націй займаються переробкою приписи.


Приховані небезпеки

verborgene_gefahren_300pxТим не менш, до автомобіля сприймає самостійно всі рухові завдання, також певний ризик пов’язаний з новою технологією. Обставина, що увагу пілотів все більш широкою рухової допомогою зменшується, дає причину для турботи. Дослідження дали в підсумку, що фахівці з проведення випробувань з асистентом, який нагадує при перших ознаках втоми з миготливим символом кавових чашок до паузі, в середньому на 20 хвилин пізніше роблять зупинку ніж фахівці з проведення випробувань без системи сприяння. Схожа картина зображує актуальне дослідження, яке виявило, що водії з круїз-контролем і автоматичним регулюванням відстані реагують до однієї секунди повільніше ніж водія без цієї допомоги.


Потенційна небезпека хакерскими атаками

hackerangriff_300pxПри посиленому використанні електронної рухової допомоги ризик поломок також збільшується. Порушення в батареї і сенсорах, а також програмну помилку є найчастішими причинами цього. Важливо, що водій дізнається на перший погляд, функціонують ще системи.

В кінцевому рахунку захист від хакерських атак також повинна гарантуватися. Дослідники університету Каліфорнії і університету Вашингтона вказали, що можна маніпулювати з необхідними спеціальними знаннями майже всі функції сучасного автомобіля і навіть управляти по радіо – навіть педаллю акселератора і гальма. Розробники повинні прибирати ще кілька бар’єрів з дороги, перш ніж машини приймають водіння повністю – і разом з тим роблять їх надійніше.


Переваги автономних автомобілів

Велика безпека: Навіть якщо підвищений ризик технічних несправностей предбачається, квота помилки машин значно незначніше ніж від людини.

Невелике споживання: У пробці автономні автомобілі згідно Sándor Fekete від Технічного Університету Брауншвейга економлять до 40% пального. А також в нормальній тязі вони ефективніше оптимальним включенням, гальмами і прискоренням ніж кожен дуже досвідчений водій.

Невелика пробка: Якщо тільки 10% всіх автомобілів регулярно передають позицію і темп в даних в режимі реального часу і орієнтуються автономні автомобілі на цьому, потужність відповідної проїжджої частини може збільшуватися майже на фактор 4.