Автомобільний бізнес: Показники в тенденції зростання

Минулий рік був хороший для автомобільного бізнесу. “Розвиток показників дуже сприятливо також як уже в минулому році”, комерційний директор асоціації автобізнесу Антьє Вольтерманн коментує показники з 2015. При цьому численні показники могли додавати знову в порівнянні з минулим роком, як тепер від відділу асоціації автобізнесу підприємства, економіка & бренди опублікований огляд показує.

Отже, середній дохід обороту лежав в 2015 при 1,6%. Разом з тим автоцентри і майстерні могли збільшувати її дохід в порівнянні з минулим роком на 0,3 пунктів і досягали другий по висоті цінності минулих 10 років. Лише в 2011 була вище рентабельність обороту майже з 1,7%.

Все ж, щоб здійснювати необхідні інвестиції для підприємств не задовольняє дохід. Президент асоціації автобізнесу Юрген Karpinski повторював вже неодноразово, що дохід 3% необхідний, щоб інвестувати в освіту і перепідготовку співробітників, в сучасну техніку майстерні і не в останню чергу в стакан, сталь і каміння по заданих величин виробників для збуту нового автомобіля. З 1,6% підприємства в минулому році досягали лише рівня, який союз позначає як задана величина мінімуму.

Квота власного капіталу росла в 2016 близько 2,7 пунктів до тепер 24,9%. Квота власного капіталу досягає нової максимальної величини цим. Як мінімум союз позначив досі розмір 25%, якого начебто досягали в минулому році. “Розвиток квоти власного капіталу”, за словами Вольтерманна особливо позитивно. Квота власного капіталу важлива беручи до уваги надання кредиту банків. “Стало простіше також для підприємства автомобільного бізнесу отримувати кредити.”

Про минулі роки чітко додала квота власного капіталу. До 2006 вона лежала ще менш 10%, тільки тоді вона ставала двозначною. За винятком 2008 року, коли квота поверталася близько 1,3 пункту, власний капітал міг безперервно додавати в минулому десятилітті.

Однак, Вольтерманн застерігає також від занадто великого оптимізму: “Гарне кон’юнктурне положення не повинно було переставляти погляд на структурні проблеми, які ще потрібно вирішувати.” Ринкові механізми були анульовані в тому числі низькою процентною політикою Європейського Центрального Банку. “Сприятливі кредити потрібно отримувати легкими, привабливі інвестиції не знаходяться в полі зору. Це вели б до до того, що часткові інвестиції здійснюються в новобудовах або перебудовах автоцентрів, які швидше за критичні з виробничо-економічної точки зору. “

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s