Боротьба за рівноправ’я при доступі до технічних даних

Німецька ассаціація автобізнесу заявляє, що конкурентоспроможність вільного ринку ремонту в небезпеці.

Теми фокуса Цифрові технології та Об’єднання в мережу визначали порядок денний конгресу асоціації дистриб’юторів запчастин (GVA) в цьому році. “Ми виступаємо в Берліні і Брюсселі за те, щоб релевантні для об’єднання в мережу Інтерфейси оформлялися в автомобілях вільно доступними, інтероперабельними, звичайно і стандартизованими, щоб незалежні розробники і виробники змогли пропонувати власні інноваційні продукти. Тільки таким чином автовласники зберігають можливість вибору в цифровому столітті, де і з якими запчастинами він буде ремонтувати свій автомобіль “, підкреслював президент GVA Хартмут рель.

Абсолютно ясно: Автомобільні виробники хочуть використовувати технологію E Call, яка запропонована з 2018 зобов’язує для всіх нових автомобілів, як основа для різноманітних цифрових додаткових служб і прив’язувати клієнтів більш тісно до себе через електронний інтерфейс до автомобіля. При новіших автомобілях вони вже діють – як BMW з “Connected Drive”.

Проблема для вільного ринку: Потік даних між автомобілем і сервером виробника дозволяє промисловості, щоб вона вводила абсолютно нові моделі бізнесу в клієнтів. Так як всі статичні і динамічні дані, які відбираються з автомобіля, йдуть виробнику, який отримує цей винятковий доступ до клієнта. І перекладається так потенційно в положення посилати індивідуальні і по часу точно відповідні пропозиції сервісу в автомобіль. Якщо це відбувається, без того щоб вільний ринок ремонту отримує рівноправний доступ до даних і телеінформаційним системам в автомобілях, з точки зору GVA і європейської організації незалежних ремонтників Figiefa масивне порушення правил конкурентної боротьби, яке потрібно запобігати.

Генеральний секретар Figiefa Сюльфіа Гоцен представтл актуальне політичне стан учасникам конгресу. “У той, хто має дані, має владу”, тому врегулювати доступ до даних в майбутньому за законом. Небезпека занадто велика, що автомобільні виробники використовують телеінформатика та цифровий сервіс, щоб наприклад, стати монополістами в сервісі.

Отруєний компроміс?

З цієї причини була б також запропонована автомобільною промисловістю програма “Extended Vehicle”, за яку тепер при Єврокомісії вербується прихильники. Extended Vehicle передбачає евакуйований на зовнішній сервер клон даних автомобілів. Від нього, згідно з пропозицією виробників, могло б тягнутися вільний ринок до даних, в яких він потребує, щоб пропонувати оцифровані служби та сервіс клієнтам зі свого боку.

Те, що звучить спочатку як хороший компроміс, потрібно приймати, на думку Зілвіі Гоцен і інший представник вільного ринку ремонту, проте, з крайньою обережністю. “Які дані, в якій кількості і якості надаються наявними в розпорядженні для вільного ринку ремонту, відповідний автомобільний виробник” вирішує при програмі ‘Extended Vehicle’ тільки автовиробник. Іншими словами: Основний конкурент визначає, коли вільний ринок які дані і коли міг би використовувати, щоб здійснювати свої моделі бізнесу. Це неприйнятне уявлення.

Пропозиція: Extended Vehicle міг би бути тільки першим кроком. Метою – найкраще за законом зафіксований – повинні бути “Open Telematics Plattform”, які роблять можливими в той же час ті ж самі права доступу на всі потоки даних з автомобілів всім учасникам ринку. При цьому апелювали фахівці ще раз переконливо до всіх членів GVA, щоб вони підтримувалися цієї лінії для призначених переговорів в Брюсселі.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s