Зимові шини: обслуговування та догляд

Догляд для шин: Правильний повний тиск забезпечує безпеку.

Автомайстерня зробила все: Доставила зимові шини після зберігання, перевірила на пошкодження, відбалансувала і встановила. У автовласників є спокій до паски.

Однак це ще далеко не все – застерігають фахівці. Тільки якщо шини обслуговувати і робити догляд, можна бути в них впевненним при холоді, на льоду і снігу.

Перевірка шин на пошкодження

Зробіть обхід навколо автомобіля після заправки. Шишки, тріщини або сторонні предмети, такі як скло або цвяхи залишаються часто непоміченими і – це причина великих пошкоджень. Тільки в Німеччині, згідно зі статистикою щороку приблизно 3 млн. Автовладелеев мають справу з проколами шини.

Тиск повітря регулярно поповнювати

Правильне повний тиск насамперед впливає на безпеку. Він гарантує стабільність в русі, реакцію на кермі, короткі гальмівні шляхи і захищає в крайньому випадку від пошкодження шин. Крім того, оптимальний тиск повітря знижує знос і економить паливо. Вимірюється кожні два тижні, завжди на холодній шині.

При шині з прямою або непрямою контрольною системою тиску в шинах (RDKS) відхилення автоматично повідомляються на панелі приладів або сигнальною лампою.

Асоціація шинних майстерень, проте, радить контролювати час від часу тиск у шинах, так як системи можуть мати допустиму толерантність в вимірі.

Запасне колесо не забувають

Навіть якщо його чекає спокійно використання, воно не може животіти. Також у п’ятого колеса в автомобілі є термін придатності – байдуже, будь то ремонтний комплект, докатка або повноцінне запасне колесо. Регулярний погляд на це так само важливий як вимірювання тиску повітря.

Майстерня рекомендує 1 бар як нормальний тиск. Для заміни коліс інструмент повинен лежати на борту: Автомобільний домкрат, звичайний ключ або балонний глуч.

Виміряйте глибину профілю

Законодавство в Євросоюзі наказує мінімум 1,6 мм, шинні експерти рекомендують глибину профілю 4 мм на зиму. Таким чином шини зберігають контакт з проїзною частиною, автомобілем можна керувати без проблем і гальмувати.

За ізношеннение шини поліція загрожує, втім, штрафом в 60 євро.

Недбайливі автовласники також можуть бути спіймані під час подорожі Європою. Хоча тут мінімальна глибина профілю 1,6 мм вважається, кілька країн, такі як Австрія, Хорватія чи Чехія наказують мінімальну глибину профілю 4 мм.

Інші вкладають мірну рейку при 3 мм, Україна вимагає навіть 6 мм. Перевіряється з вимірювальної засувкою аж до основи профілю, в крайньому випадку допомагає складаний метр або монета одного євро – золотий край вимірює 3 мм.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s