Авто-Чек: Чи жорстко закріплено?

Якщо для великого туристичної подорожі на автомобілі багажник і внутрішній простір вже зайняті, залишаються тільки багажники на кришу і багажники на кришку багажника як додатковий обсяг для багажу.

Там можна розмістити багато але не нескінченно багато і не як-небудь.

Зверху все повинно бути розміщено компактно

Дах підходить для транспорту велосипедів або для боксу. Але не можна забувати, що це може суттєво змінити силует автомобіля, а також максимально допустимий вантаж для даху, який пропонується в дозволі на право використання транспортним засобом.

Вказівки для боксу та кріплення вказані в інструкціях по експлуатації автомобіля. У багатьох автовиробників є також специфічні вимоги для автомобілів. Автомобільна майстерня регулярно радить перевіряти після монтажу кріплення на жорсткість.

Той, хто вибирає бокс даху, повинен кріпити багаж по-похідному за допомогою ременів, інакше він катапультує при повному гальмуванні з балансуванням вперед і в гіршому випадку розірве пластмасу. Корисно також депонувати важке в середині і набивати вершину боксу м’яким туристичним майном.

Велосипеди найкраще перевозити на форкопі.

На кормі велосипеди подорожують переважно на причіпному пристрої або на кришці багажника. Недоліки кріплення на задні двері: Вони перевтомлюють шарніри, фарбу і нерви автовласників.

Доступ до багажника або зовсім не можливий або проблематичний, до того ж обмежена огляд назад.

Найпевніше, велосипеди перевозяться на багажнику, який кріпиться причіпний пристрій, особливо важкі велосипеди. Скільки велосипедів можна перевозити, залежить від максимальної додаткового завантаження багажника, а також опорної завантаження причіпного пристрою.

Комфортабельно: Після вживання можна часто складати ці аксесуари і сховати вросто в сумку.

Адаптувати манеру водіння під завантаження

Поведінка важко завантаженого атвомобіля значно змінюється. Гальмівний шлях стає довшим, по кривій та прямих при значно ускладнюється. Максимальна швидкість 130 км / год гарантує впевнене утримання смуги.

Крім того, водії повинні їхати в режимі. заощаджує пальне і тихіше. Важливо: Висота фар і тиск в шинах повинні пристосовуватися до вантажу.

Крім того, наклейка в кокпіті повинна нагадувати про нову загальній масі, і незабутній про вантаж при в’їзді в багатоярусні стоянки.

Вантаж в русі може бути втрачений

Через шквалу вітру, дефекту матеріалу або просто недбалої упаковки – багаж іноді відлітає.

Якщо біда сталася, необхідно зберігати спокій, з’їхати якомога швидше на узбіччя або на автобані тримати курс на постійну смугу і ввімкнути аварійне світлосигнальне пристрій.

Якщо великі, громіздкі предмети повинні прибиратися з автобану, потрібно інформувати поліцію.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s