Дослідження NADA: сервіси Mobility, автономні автомобілі найбільший ризик для системи дилерських підприємств

Єдиний найбільший ризик для системи дилерських підприємств протягом наступного десятиліття буде виходити від сервісів мобільності і автономних автомобілів. Це – висновок нової науково-дослідницької роботи, уповноваженої американської діреской асоціації.

Мета проекту полягала в тому, щоб подивитися на те, на що автомобільний пейзаж буде схожий в 2025, щоб стимулювати довгострокові погляди і планування серед дилерів.

“Якщо сервіси мобільності сходяться з автономними автомобілями – і при цьому досягають успіху в тому, щоб розірвати ту стару зв’язок власності між американцями і їх автомобілями та вантажівками – який змінив би істотно речі”, сказав Мерсер, додавши, що той сценарій навряд чи станеться.

Однак консультант переконує дилерів стежити за такими сервісами як Uber і Lyft, зазначивши, що їх здатність побудувати автономні автопарки і успішно отримати любов мас для для такого типу сервісу.

Дослідження зібрало відповіді з величезної кількості професіоналів дилерів і консультантів продавців і автомобілебудівників. І їх думки розташувалися від “не буде ніякого зміни взагалі” до, “Чи буде дилерську підприємство взагалі існувати, якщо Amazon, міг просто поставити автомобіль через дрон до Вашого заднього двору?” Однак вони всі погодилися, що промисловість зміниться за наступне десятиліття. Вони також погодилися, що ця зміна не буде настільки рішучим, як деякі спостерігачі ринку передбачили, особливо коли справа доходить до моделі франшизи.

“Імовірність повалення системи франшизи залишається дуже низькою”, сказав Мерсер.

Однак потрібно зазначити, що все більше виробників автомобіля перевірило модель прямо до споживача, особливо серед розкішних виробників автомобіля. Однак за оцінками, продажу прямо до споживача все ще складуть менше ніж 10% роздрібного обсягу.

Промисловість повинна також бачити повільний але стійке зростання в продажах електромобіля, згідно з дослідженням NADA, в той час як проникнення автономного водіння має прискоритися за наступні 10 років.

Мерсер сказав, що ринок буде також бачити повільну але стійку консолідацію дилера з консультантом. Реконфігурація економіки автомайстерні також очікується, сказав консультант.

“Є широка дисперсія думки тут з деякими людьми, що пророкують апокаліпсис і говорять, що буде 5,000 автомайстерень, покинутих через 10 років”, сказав Мерсер. “Ми просто не бачимо, як це відповідає проти дисперсії американської громадськості по всій країні, де Ви маєте справу з дилерами, які є середнім числом на відстані в 150 миль від клієнтів”.

Він додав, що число фактичних розташування дилерського підприємства, як очікують, не знизиться суттєво в найближчі роки.

Дослідження також дійшло висновку, що задоволеність клієнтів з’явиться в якості ще більш важливою метрики. Маржа, як також очікують, стиснеться з результатами дослідження, показуючи, що більшість спостерігачів галузі очікує, що дилери підуть від договірної оцінки, сказав Мерсер. Якщо цей прогноз буде усвідомлено, то дилери повинні будуть знайти новий спосіб підвезти обсяг, додав він.

“Життя після маржі”, сказав Мерсер. “Один ключ до виживання – стійке зростання в обороті сервіси з фіксованими показниками поглинання 110% або більше”.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s