У дизеля і надалі є майбутнє

Чи є у дизеля майбутнє і як будуть йти справи далі з електро-мобільністю? Президент Німецької Асоціації автовиробників (VDA) Маттіас Віссманн дає відповіді.

Минулий рік з багатьох точок зору був з невпевненістю і страхами. Тому тим більш дивно, що всесвітні великі авторинки розвинулися все ж переважно позитивно. Тим не мее, галузь стоїть перед великим переломом: Двигуни внутрішнього згоряння і особливо дизель критикують, вік електромобільності, здається, починається. Все ж і захист даних в автомобілі, зростаючі цифрові технології і напад інтернет-концернів на галузь – президент VDA Маттіас Віссманн говорить про великі виклики, перед якими оказлась галузь.

Якщо Ви озираєтеся назад на 2016, чи був це скоріше рік кризи або одним з успішних?

Навіть якщо в 2016 з багатьох точок зору не був простий – з видом на ринки це був хороший автомобільний рік. Всесвітній попит на легкові автомобілі далі виріс – планка 80 млн. Авто була пройдена вперше. Західна Європа додавала близько 5% на 13,9 млн. Легкових автомобілів, американський ринок пересувався далі на дуже високому рівні з більш ніж 17 млн. Так званих “Light Vehicles”. І Китай знову вразив своїм двозначним збільшенням: Понад 23 млн. Нових автомобілів продавалися на в усьому світі найбільшому ринку.

Але також і німецький ринок легкових автомобілів доставляє радість: Він додавав близько 5% майже до 3,4 млн. Нових реєстрацій, найвищий рівень з початку десятиліття. Ринок тривало хорошою кон’юнктурою і сприятливими умовами фінансування отримував попутний вітер.

Європейський ринок стабілізувався в 2016, Китай вибухає. Що Ви очікуєте на новий рік?

В цілому очікуємо дальшого поліпшення, зрозуміло, ризик також зростає. Світовий ринок легкових автомобілів зросте в 2017, ми розраховуємо на обсяг 83,6 млн. Легкових автомобілів. Західна Європа і американський ринок залишаються стабільною. Китай додасть далі, ймовірно, до більш ніж 24 млн. Легкових автомобілів. Обидва предмета особливих турбот – Росія і Бразилія – мабуть закінчили своє багаторічне падіння, перший знак надії. Німецький ринок легкових автомобілів залишається також в 2017 в хорошій формі, я сподіваюся на настільки ж високий рівень як в минулому році.

З огляду на дизельних обговорень улюблений рушій німецьких виробників відчутно втрачає позиції. Чи є у дизеля в легковому автомобілі ще майбутнє, також з огляду на знову і знову обговорених заборон проїзду, синіх плакатів і так далі?

Безумовно і, перш за все, в Європі. З видом на внутрішній ринок дизель, всупереч дуже критичним обговоренням, боровся до сих пір цілком пристойно: по листопад були 46,1% всіх нових реєстрацій легкового автомобіля були дизельними автомобілями, це майже 2% менше ніж в тому ж періоді попереднього року. Спад, але ніякий не “обвал”. У Західній Європі майже кожен другий новий автомобіль був в 2016 дизелем.

Ми зареклися від того, щоб ставити сучасний дизель цілком під генеральне підозра. Він застосовується швидше, щоб досягати цілей захисту навколишнього середовища. Велика щоденна газета недавно коментувала: “Убла дизельні автомобілі з вулиць, було б саботажем плану захисту навколишнього середовища.” Правильно: Так як дизельний автомобіль витрачаємо меншу кількість палива ніж автомобіль на бензиновому паливі до 25%, і випускає CO2 нижче на 15%. Це робить дизельних автомобілів необхідним фундаментальнимом каменем при реалізації європейських цілей захисту навколишнього середовища. І тема монооксиду азоту вирішується при дизелі також за допомогою найновішої технології вихлопних газів (SCR). Однак, важливо, що покупці нового автомобіля не соромляться зі завжди новими пропозиціями заборони. Тут потрібна політика.

Власне, Німеччина хотіла бути провідним ринком електромобільності. Ми знаходимося на видаленні від цього всупереч автопреміі E.

Сьогодні німецькі виробники ставляться у всьому світі до провідних продавцям в електро-мобільності. І вони посилено підвищують інноваційну швидкість: До 2020 вони потроїти модельне пропозицію в E-автомобілях – від нанешніх 30 моделей майже до 100. Уже в 2019 електропривод буде представлений в практично у всіх серіях. До кінця десятиліття наші підприємства інвестують понад 40 млрд. Євро в альтернативні рушії.

Щоб Німеччина змогла бути провідним ринком, автомобільна промисловість тепер також при Інфраструктурі підзарядки зробила кроки: BMW, Даймлер і Volkswagen з Audi і Porsche планують разом з Ford спільне підприємство для ультрашвидкий високопродуктивної мережі заправок на автобанах в Європі. У першому кроці передбачені 400 локацій. Ця ініціатива показує, як серйозно німецькі виробники думають про електро-мобільності.

В цьому випадку цифрових технологій, великі американські інтернет-концерни, як наприклад, Google, стають конкурентами для автовиробників. Готовар чи німецька промисловість боротися з цими конкурентами?

Поряд з електро-мобільністю – цифрові технології друга велика інноваційна тенденція. Ми маємо також на цьому полі право бути в “сідлі”. Наші підприємства інвестують для цього протягом наступних від 3 до 4 років від 16 до 18 млрд. Євро. Уже сьогодні німецька автомобільна промисловість – це патентний чемпіон світу за з’єднаному в мережу і автоматизованому возжденіі: У всіх з 2010 у всьому світі наданих патентах на цьому полі у неї є частка майже 60%. Ми далі хочемо розвивати цю позицію.

Навіть великі підприємства як Телеком або Thyssen Крупп повідомляли про хакерські атаки в минулому році. І сьогодні наші автомобілі відносно просто можуть “клацати” за допомогою програмного забезпечення. Чи захищені наші дані, взагалі, в автомобілях?

Абсолютно ясно: Автомобільна промисловість повинна гарантувати також в майбутньому при генерації даних в автомобілях рівним чином безпеку автомобілів і захист даних. Крім того, згода клієнта завжди надається, дані автомобілів нададуть в розпорядження третіх осіб, нейтрально по відношенню конкуренції, щоб робити можливими певні пропозиції сервісу. Цей доступ даних повинен відбуватися через захищений, надійний і незалежний для дискримінації Інтерфейс. Європейські виробники і постачальники недавно домовилися про відповідною програмою. І: Завжди це повинно бути рішенням власника даних, передавати чи і які зі своїх даних і які служби він хотів би використовувати.

Цифрові технології та об’єднання в мережу – це теми, які обговорюються в зв’язку з легковим автомобілем старанно, власне, проте, важливі, на вантажних автомобілях.

Переваги цифрових технологій надзвичайно високі. Якщо автомобілі з’єднані один з одним, цифри аварії чітко можуть знизитися. В даний 90% аварій потрібно приписувати людської помилку або помилкових оцінок. Безпека – це головний аргумент для цифрових технологій. До цього додаються аспекти комиорта і аспекти ефективності. Таким чином 20% пробок уникати за допомогою з’єднаних в мережу автоомобілей.

Цифрові технології позитивно відображаються при вантажному автомобілі, крім того, на всьому ланцюгу логістики. Неодружені пробіги підуть в минуле. Так як все більше людей роблять свої замовлення в режимі онлайн, експрес-служба і служба доставки посилок зростає особливо сильно – за допомогою цифрових технологій можуть генеруватися додаткові потенціали.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s