Освіта покоління Z

Той, хто в пошуках учнів і хотів би перед молодою людиною постати як роботодавець, не обходить стороною цифрові медіа засоби і соціальні мережі.

Якщо хтось думає що він “на правильному шляху, так як його автоцентр присутній на Facebook і цим наздоганяє молодих людей”, однак, не повинен дивуватися, якщо у нього не ладиться зі зверненнями цієї цільової групи. Так як для покоління Z – рік народження між 1995 і 2010 – Facebook старий як світ, цифрова батьківщина їх батьків не для них. Сьогоднішня молодь розважається на Snapchat, Instagram, Whatsapp і Youtube. Необхідно знати цільову групу, але також і автомобільний бізнес.

Фахівці описують покоління Z, крім того, як пов’язане в мережу і виключно здатне до багатофункціональності, на жаль, також відрізняється невеликою стресостійкість. Комунікація відбувається через месенджер смартфона, кордони між цифрової та реальним життям для них стерті.

Ясні кордону тягнули б молодих людей на противагу попередньому поколінню навпаки між професією і приватним життям. Метою більше не є хороший баланс Work Life, а ясне відділення обох областей. Отже, вони розглядають штатну посаду з ясно відрегульованими робочими часом і місцями роботи, а також впевненим винагородою в якості бажаної.

Учні як Testimonials

Що підприємства автомобільного бізнесу можуть робити для цього, щоб вигравати цих молодих людей покоління Z для освіти і прив’язувати як фахівців майбутнього до себе? Пізнання при цьому: Цифрові технології освіти завдяки збільшеному використанню елементів E Learning неминучі. Далі: посунути картинки в відео Youtube стають дедалі важливішим в рекрутингу. І, нарешті: Щоб агітувати у молодих людей за автопрофессію, потрібно використовувати учнів.

Вони на черзі саме близько в цільовій групі і, крім того, особливо достовірні Testimonials для якості освіти. Це вважається, втім, для соціальних мереж, де вони, наприклад, ведуть навчальний щоденник, так само, як і для інформаційних заходів в “правильного життя”, наприклад, в школах.

Останні, як показало дослідження в Німеччині, не втратило своє значення саме незважаючи на цифрові технології. Також викладачі та, перш за все, батьки – це як і раніше важливі фактори впливу на вибір професії молодих людей. Навпаки надрукований паперовий флаєр навряд чи грає велику роль в переконанні молодої людини покоління Z.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.