Повідомлення Генерального секретаря ACEA – вересень 2017 р.

Виробники прагнуть зменшити викиди CO2 від своїх транспортних засобів, і наша промисловість досягла цього. У минулому році середні викиди нового легкового автомобіля, що потрапили на дорогу, на 36,5% менше, ніж у 1995 році. А до 2021 року викиди CO2 від нових автомобілів будуть на 42% менше, ніж у 2005 році. Дійсно, ЄС вже має найбільш складні цілі викиду СО2 для автомобілів у світі.

Проте не існує жодних цілей для періоду після 2021 року. Ось чому Європейська Комісія в даний час працює над новим пропозицією CO2 для легкових автомобілів та фургонів, що має відбутися до кінця цього року. З нашого боку ми розробили позицію щодо майбутнього режиму CO2, який зосереджується на чотирьох ключових елементах: терміни, рівень амбіцій, так званий принцип “умовності” та середньостроковий огляд.

Для того, щоб бути узгодженим з термінами 2030 року Європейського Союзу з клімату та енергетики, було б чітко сформульовано нову ціль CO2 для легкових автомобілів на 2030 рік, а базовий рівень – 2021 рік. Цілі CO2 у 2030 році також дадуть виробникам необхідний час для планування необхідних стратегічних інвестицій та розробки продуктів та технологій, заснованих на новому випробуванні випробувань на викиди WLTP, який набрав чинності раніше цього місяця. Важливо, що це також дало б країнам-членам та іншим зацікавленим сторонам достатньо часу для здійснення необхідних заходів для забезпечення більш високого поширення альтернативних силових агрегатів.

Це приносить мені другий елемент – рівень амбіцій. Європейська автомобільна промисловість рекомендує, щоб скорочення викидів CO2 від автомобілів між 2021 та 2030 роками мали бути на рівні -20%. Це круте скорочення. Крім того, це відповідає очікуваним в інших галузях промисловості та узгоджується з цілями, узгодженими в рамках Кліматичної та енергетичної структури, не кажучи вже про глобальну угоду COP21.

Після 2020 року технічно неможливо продовжувати вдосконалення двигунів внутрішнього згоряння за поточним курсом. Багато хто з найбільш економічно ефективних технологій буде вже використаний для досягнення цілі 2021. Подальше скорочення СО2 буде значною мірою залежати від збільшення продажів транспортних засобів з альтернативним привідом, а також электромобілів на барареях (ECV) зокрема.

Конкретно, це означає, що успіх у досягненні цільового показника 2030 року буде пов’язаний з кількістю ECV у флоті. Всі члени АСЕА в даний час розширюють свої портфелі альтернативних транспортних засобів та вкладають великі кошти в них. Доказ того, що було показано у Франкфурті. Однак, на жаль, ми бачимо, що як проникнення на ринок, так і прийняття споживачами цих транспортних засобів в ЄС все ще дуже низькі, і це більше не через відсутність доступності та вибору.

Останні дані ACEA показують, що в першій половині 2017 р. ECV склали 1,2% від загального обсягу продажів нових автомобілів, при цьому великі відмінності між державами-членами. Іншими словами, лише кінцевий продукт – незалежно від того, наскільки він хороший – недостатній для створення попиту. Реальність полягає в тому, що поглинання ринку та прийняття споживачами альтернативних транспортних засобів (APV) залежать від декількох факторів, які не залежать від нашої галузі.

По-перше, є необхідні інвестиції в інфраструктуру перезарядки та заправки, які необхідно зробити державам-членам та постачальникам інфраструктури. По друге, більш висока частка ринку буде можлива лише за наявності правильних підтримуючих схем на рівні ЄС, на національному та місцевому рівнях для стимулювання продажів ППВ (включаючи фінансові та нефіскальні заходи).

Враховуючи цю непередбачуваність, АСЕА вважає, що мета після 2021 р. cкорочення викидів CO2 повинна бути обумовлена як засвоєнням ринку ECV, так і наявною інфраструктурою заправлення та заряджання електроприводів, CNG та автомобілів на водороді. На наш погляд, цей принцип умовності пов’язує довгострокові кліматичні цілі Європи з реальністю ринку. Тому пропозиція Європейської комісії повинна включати середньостроковий огляд у 2025 році для оцінки прогресу на обох напрямках.

На практиці це означає, що на основі огляду в 2025 році ця ціль може бути адаптована вгору або вниз. Інакше кажучи, якщо інвестиції в інфраструктуру поки що відсутні, а продажі автомобілів з електропривідом залишаються повільними, ціль слід зменшити. Навпаки, і я хотів би підкреслити, що якщо надходження ECVs перевищить очікування та необхідна інфраструктура буде доступна до 2025 року, виробники будуть готові досягти більш амбітних цілей до 2030 року.

Дозвольте мені чітко зрозуміти одну річ, наша промисловість готова докласти всіх зусиль, щоб збільшити поглинання ринку альтернативних транспортних засобів. Але, як тільки їх частка ринку не буде швидко та суттєво зростати, для забезпечення ефективного скорочення викидів СО2 повинні бути доповнені іншими варіантами трансмісії. Це означає, що нам доведеться ще більше використовувати новітні технології дизельних двигунів, якщо ми хочемо мати шанс досягти майбутніх цілей CO2. Сьогоднішні дизельні двигуни Euro 6, які також відповідають вимогам нового реального випробування водійських викидів (RDE) для забруднюючих речовин, таким чином, продовжуватимуть відігравати важливу роль у поступовому переході на автомобілі з низьким вмістом вуглецю.

Коротко, ACEA сприяє встановленню амбіційної, але реалістичної цілі для автомобілів на 2030 рік, з проміжним оглядом у 2025 році, щоб враховувати поглинання ринку ECV та наявність інфраструктури для заправки та заправки. Принцип умовності поєднує мету після 2021 року з подальшим розвитком ринку, що дає нам можливість бути більш амбіційними в майбутньому. EUAA завжди готовий обговорити з директивними органами та іншими відповідними гравцями, як автомобільна промисловість може продовжувати робити важливий внесок у скорочення викидів вуглекислого газу автомобільним транспортом. Не тільки важливо знайти рішення, які є максимально рентабельними, а також враховувати соціальні наслідки. Засоби догляду 12,6 мільйонів європейців залежать від нашої галузі у всьому ланцюжку вартості. Будь-яка нова пропозиція щодо цілей, що стоять перед CO2 після 2021 року, також повинна розглядати вплив на їх робочі місця.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s