Автомобільний бізнес щодо важливості електричної мобільності не однозначний

Кожний другий європеєць бачить майбутнє у чистій електромобільності. Але чи є електронна мобільність більш ніж перехідна технологія? У відповіді на це питання, автомобільний бізнес розділився.

Кожен другий підприємець в області автобізнесу бачить майбутнє у чистій електричній мобільності. Інша половина бачить в цьому лише технологію переходу до інших типів двигунів. Такі проміжні результати непредставницького онлайн дослідження з близько 100 учасників, яке провела асоціація автобізнесу Німеччини спільно з консалтинговою фірмою BBE Automotive.

Ландшафт технології приводу для автомобілів різко зміниться. Учасники дослідження погоджуються в цьому. Вони прогнозують стійке зростання транспортних засобів з новими типами приводів, особливо в гібридах та електромобілях.

Багато компаній працюють над цим, встановлюючи власні електричні зарядні станції та сертифікуючи себе як спеціалізовану компанію для гібридних та електричних транспортних засобів. Зокрема, незалежні автомайстерні (близько 80 відсотків) змінюють класичний бізнес майстерності через електромобілі, в тому числі тому, що ці автомобілі мають низький рівень технічного обслуговування.

В автосалонах і ремонтних автомайстернях в Європі є різноманітні проблеми – технології нового автомобіля, диджіталізація, пошук фахівців, консолідація ринку і невизначеності з бізнес-моделью.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s