Нові дилерські контракти VW: виробник хоче отримати максимальний контроль

Партнерська асоціація Volkswagen і Audi в Німеччині висловила сумнів щодо того, чи відображає нинішній проект нової угоди про дилерство VW нову стратегію партнерства VW. Це випливає з поточного циркуляра асоціації. Після першого ознайомлення дилерська асоціація приходить до висновку, що багато тем характеризуються односторонніми зобов’язаннями партнерів. На відміну від цього, VW уникає зобов’язань перед своїми партнерами через багато вступні положення.

У жовтні поточного року VW оголосив про припинення дилерських контрактів в кінці першого кварталу 2018 року. Натомість VW Group хоче запропонувати нові контракти дилерам, з якими вона хотіла б продовжити співпрацю. Директор з продажу VW Юрген Стакманн оголосив, що «з новим контрактом автодістрібуція для Volkswagen залишається центральним інтерфейсом для клієнта». З новим регламентом вони хотіли «вивільнити підприємницький потенціал і ініціативи для сталого зростання продажів».

Важливі правила в односторонньому порядку

У своєму циркулярі асоціація згадує різні конкретні критичні зауваження. Таким чином, правила про маржі і бонуси обмежені. Volkswagen також залишає за собою право визначати нову систему компенсації в будь-який час в односторонньому порядку. Йдеться про суттєві компоненти доходу дилерського центру, які зараз знаходяться в руках виробника.

Те ж саме відноситься до багатьох інших тем, які, згідно з чинним проекту, більше не є частиною контракту, а переносяться в керівні принципи. У свою чергу, виробник хоче мати можливість в односторонньому порядку змінити це протягом року, а також без будь-якої координації. Асоціація оцінює це як значне ослаблення позиції партнерів VW.

Право прийняття рішень підприємцем обмежена

Крім того, VW самостійно хоче вирішити, хто може або повинен впроваджувати нові формати продажу і обслуговування. Незалежно від того, повнофункціональний дилер, сервіс або міський автосалон: виробник визначає, де реалізувати. У той же час будь-яке об’єднання збутової діяльності заборонено, і навіть створення офісів продажів і доставки підлягає затвердженню. Асоціація також критикує той факт, що повноваження щодо прийняття рішень в компанії обмежені навіть більше, ніж в існуючих контрактах.

Наступною проблемою є суверенітет над даними про клієнтів. Згідно асоціації, контракти говорять, що для VW повинен бути створений великий пул даних. Однак загальне використання для кращої орієнтації і ослужіваніея клієнтів залишається відкритим. CRM-рішення і керування даними чітко не регулюються. У той же час виробник відмовляється від права на пряму дистрибуцію, в той час як права трейдера, які могли надати консультативну та підготовчу роботу, не закріплені в новому контракті.

Що стосується правил для «Online Remote Update» і «Online Remote Diagnosis», VW також буде гарантований в контракті на обслуговування «інші віддалені доступи». «Це резервування прямого бізнесу без будь-якої компенсації», – Далі критикує дилерська асоціація.

Інші бренди VW Group оголосили про нові контракти або коригування. Новий контракт Audi вже доступний ділерной асоціації, і вона планірут надати необхідні рекомендації для тестування. Після завершення юридичної експертизи дилерська асоціація хоче вступити в діалог з виробником, щоб знайти, де це необхідно, більш ефективні рішення і розв’язати існуючі протиріччя і конфлікти цілей.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s