Європейські асоціації дистрибьюторів запчастин вимагають більшої конкуренції

Генеральна асоціація Auto Parts Trade Е.В. (GVA-Німечина) відзначає політичні тенденції в ЄС як можливість виділити важливі напрямки діяльності на ринку  автомобільних частинах і послуг, в яких уряди всіх країн мають бути негайно активними.

Зокрема, основна увага приділяється належним правовим рамковим умовам для посилення чесної конкуренції в інтересах споживачів. Президент GVA Röhl бачить проблеми у питаннях економічної і конкурентної політики ти необхідність дотримуватись інтересів малих і середніх підприємств, зокрама в автомобільному бізнесі.

Ці компанії, а також споживачі можуть стати опонентами, якщо не буде встрановлено правильний курс у державному регулюванні. «Рішення по економічній політиці більше не воліло виходячи з міркувань промислової політики, але споживчі і аспекти конкуренції повинні бути зважені в майбутньому більшою мірою, ніж в минулому.» Заявив GVA-президент Röhl. Це стосується, зокрема, автомобільної промисловості та, таким чином, важливо для багатьох тисяч компаній, які забезпечують щоденну мобільність автомобілів на автомобільному ринку післяпродажних та сервісних послуг. GVA неодноразово підкреслював у минулому, що виробники автомобілів, щоб забезпечити дотримання інтересів дистрибьюторів запчастин, мають переосмислювати правила роботи, щоб уникнути або навіть зламати негатівні тенденції, “Особливо недавні події навколо дизельного скандала.”

Таким чином, GVA засуджує, що автовиробники не в змозі виконувати свої зобов’язання, в плані доступу до технічної інформації для транспортного засобу та подачі ідентифікації запчастин в повному обсязі. «Розрив одних і тих же правил, що і показав дизельний скандал»: обурюється президент GVA «Ми сподіваємося, що політика і автовиробники зробили з цього необхідні виводи. Це також стосується компетентних органів нагляду. ”

Збільшена увага до інтересів споживачів, згідно з GVA, забезпечить основу для переорієнтації політики у галузевих питаннях. Вони хочуть доступної мобільності протягом усього життя свого автомобіля. Це вимагає чесної конкуренції, адже тільки тоді автолюбителі, як споживачі автомобільних запчастин та сервісного ринку платять конкурентні ціни. GVA визначає три сфери діяльності, на які політики повинні негайно вжити заходів на національних та європейському рівнях:

  • Диджиталізація – головна проблема для всієї автомобільної промисловості. Дані та доступ до них – нафта 21 століття. Якщо компанії незалежного післяпродажного обслуговування виключені, вони вже не є конкурентоспроможними. Тому незалежні учасники ринку повинні мати прямий доступ до даних та ресурсів в транспортному засобі через стандартний інтерфейс. Тільки таким чином вони можуть запропонувати свої власні продукти та послуги, заохочувати інновації та захистити автолюбителів від потрапляння в “в’язницю даних” виробника автомобіля в цифрову епоху.
  • Ринок “відкритих” автомобільних запасних частин у Європі повинен, нарешті, бути лібералізованим. Автомобілісти платять в багатьох країнах ЄС набагато більше за капоти, крила, дзеркала, колеса, фари і задні ліхтарі, ніж їхні європейські сусіди, де виробники автомобілів користуються монополією на ринку запасних частин, але де, завдяки статті ремонту в законах, є конкуренція.
  • Виробники автомобілів повинні, нарешті, повністю виконати свої зобов’язання перед незалежними учасниками ринку при доступі до технічної інформації, такої як ідентифікація транспортних засобів та запасних частин. Тільки таким чином можна забезпечити рівноправні можливості на ринку автомобільних запасних частин та сервісних послуг.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s