Автодістрібуція майбутнього: Думати про клієнта, замість вимог автовиробників та імпортерів

Як виглядають перспективні рішення для стаціонарної торгівлі автомобілями? Робоча група асоціації автобізнесу Німеччини працює над цим питанням протягом дового часу. Тепер є перші пропозиції.

Робоча група «Бізнес-моделі / зв’язок» в німецькій автомобільній промисловості (ZDK) конкретизувала свої пропозиції по розробці майбутніх бізнес-моделей в автомобільній торгівлі. Клієнт повинен в цьому випадку бути ключовим фактором, а не технічні характеристики виробника.

Робоча група була заснована минулого року, щоб виробити фундаментальне позиціонування автомобільних брендів в Європі. Мова йде не тільки про розробку стратегії, але і про рекомендації для дій асоціацій дилерів.

Представниками Асоціацій автобізнесу пропонуються, для стаціонарної торгівлі транспортними засобами, напрацювати стійкі рішення для зовнішнього вигляду стаціонарної торгівлі автомобілями. У колі представників різних автодилерів та асоціацій виробників зазначються проблеми галузі, які можно вирішити шляхом оцифровки, електрифікації, автоматизованого водіння і зміни мобільності.

«Будьте на всіх каналах»

Представники Європейських автобізнес-асоціацій зазнають, що багатоканальний магазин є багатообіцяючим рішенням. Клієнт хоче переключитися між онлайн та оффлайн, і автобренди повині бути всюдисущими для клієнтів по всіх каналах, завжди і скрізь, просто і швидко». Для цього необхідно, щоб співпраця між виробником і торгівлею було значно теснішою.

Дилерські організації мають представити конкретні пропозиції щодо багатоканальної концепції, відповідно до яких необхідні коректування відповідних вимог брендів. Те ж саме відноситься до концепцій альтернативної мобільності для виробників автомобілів». Тут теж автодистрибяюція повинна визначати свої ідеї для своєї участі.

Щодо делікатної проблеми «доходу дилера» автобізнес-асоціації вважають, що важливим критерієм є те, що всі транспортні засоби і послуги повинні покриватися угодами. Не повинно бути фрагментації. Крім того, важливе значення має збереження інвестицій, здійснюваних трейдерами з ініціативи виробників і імпортерів. Дискусії як і раніше точаться щодо модулів «системи винагороди» і «майбутніх бізнес-моделей». У найближчі місяці асоціації мають розробить відповідні концепції.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s