Автомайстерні готуються до електричної мобільності

Інвестиції в зарядної станції, презентації на виставках, тест-драйви та спільне використання автомобілів з електропривідом: автомобільний бізнес готується до багатьох заходів електричної мобільності.

Автовиробники автомобілів очікують, що електромобіль може мати помітні наслідки для класичного бізнесу автомайстерні. Згідно з результатами опитування, проведеного Асоціацією Автобізнесу Німеччини та консультаційною компанією BBE, 66 відсотків опитаних бачать автотранспорт на перехідному етапі. Відповідно, багато власників бізнесу готуються перейти в цифрову епоху: 41 відсотків автомобільних дилерів та 34 відсотків незалежних майстерень вже є спеціалізовані для роботи з гібридними та електричними транспортними засобами.

Дослідження також показує, що автомобільна промисловість інвестує в інфраструктуру зарядки. Відповідно, кожна четверта компанія має власну електричну зарядну станцію. На сьогодні 47 відсотків автосалонів та 11 відсотків незалежних ремонтних майстерень надають “зарядні станції”. Прихильність вони роблять з поважної причини: 81 відсотків автомобільних підприємців переконані, що до сих пір невелика кількість пунктів зарядки є важливим мотивом для деяких покупців не купувати автомобілі з електропривідом.

Це один з багатьох важливих заходів, які допоможуть галузям електричної мобільності зробити прорив. Компанії, що займаються автотранспортними засобами, у багатьох місцях створювали стимули для автомобілістів вибирати електриичний автомобіль, і це не врахувучи маркетингових та консультаційних послуг для замовника.

Безкоштовні кампанії також демонструють ініціативу

Для того, щоб наблизити електричну мобільність до автомобілістів, ця галузь представляє електричні автомобілі не тільки на автосалонах та інших заходах. Кожен другий автосалон і навіть дванадцять відсотків незалежних ремонтних майстерень пропонують тест-драйви з електричними автомобілями. Вони також використовується як демонстраційний автомобіль, заміна автомобіля або обмін автомобілями. Наприклад, три відсотки автовиробників використовують е-транспортні засоби у своїх проектах з обміну автомобілями.

Подальші результати: респонденти погоджуються, що ландшафт автомобільного приводу значно зміниться. Вони прогнозують стійке зростання транспортних засобів з новими технологіями, особливо в електромобілях (89%) та гібридах (78%). Проте, дивлячись на майбутнє, галузь поділяється: 51% респондентів переконані, що в майбутніх десятиліттях електрична мобільність продовжуватиме домінувати. На відміну від цього 49 відсотків респондентів бачать електродвигун з електичною батареєю, як технологію переходу. Один з двох вважає, що транспортні засоби, що працюють на водню, стануть ще важливішими у найближчі роки.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s