Тестування освітлення автомобілей стає коефіцієнтом витрат

Дослідження світлових систем на автомобілі зазнає фундаментальних змін. Плановий погляд на фари часто був безкоштовним сервісом в майстерні. Але це повинно змінитися в найближчому майбутньому.

Тригер – це постійна популярність сучасних технологій освітлення на автомобілях. Однак просте випробування ксенона, світлодіодів, матриць або лазерного світла передбачає набагато більше зусиль, ніж це було раніше у випадку з галогенними фарами – не кажучи вже про настроювання та ремонтні роботи.

Тестова програма з комп’ютерним стендом дає роботу в три-чотири рази більше, ніж машина з легким H4 або H7. Іноді навіть бампер повинен бути розібраний, наприклад, для перевірки світла на поворотах”.

Також це вплинуло на щорічну безкоштовну тестову кампанію, в якій багато автомастерень беруть участь в Європі. “Але те, що також зрозуміло: у попередньому варіанті тест на світло доведеться змінювати, оскільки в найближчі кілька років електронні світлодіодні системи освітлення будуть масово поширюватися в малих та сердніх класах автомобілів”, – вважає Асоціація Автомобільного Бізнесу Німеччини.

Основні значення тестової кампанії з безпеки руху не змінилися, як показують результати. Близько однієї третини оцінених транспортних засобів має недоліки в системі освітлення. У цьому відношенні тест якості світла повинен залишатись у майбутньому, навіть якщо його більше не можна запропонувати безкоштовно, підкреслює Асоціація.

Загалом, автомобілісти з сучасними світлодіодними системами освітлення повинні бути готові платити більше за легку випробувальну роботу. Завдяки значно дорожчим витратам і дорогому тестовому обладнанню, великі сервісні сіті, такі як “Car Service” Bosch, враховують встановлення плати. За цим стоять технічні вимоги до можливостей автомайстерень, щодо необхідного випробувального обладнання.

Related posts

Напишіть відгук