Єврокомісія: необхідно знизити викиди автомобілів на 30 відсотків

Транспорт є величезною проблемою для клімату: 15% вуглекислого газу в Європі походить від вихлопу автомобілів. Для того, щоб створити свої власні цілі, Комісія Євросоюзу хоче це вирішити зараз.

Більш жорсткі правила ЄС повинні зробити автомобілі в Європі значно більш кліматичними для найближчого десятиліття. За пропозицією Європейської комісії, нові автомобілі повинні виділяти на 15% менше вуглекислого газу (CO2) до 2025 року, а до 2030 року – на 30%. Інакше автовиробники зіткнуться з добрячими штрафами.

Ці цілі виходять далеко за рамки ідей авто індустрії. Європейська асоціація автовиробників Acea запропонувала 20% скорочення викидів CO2 до 2030 року. Навпаки, зелені вимагали значно жорсткіших значень та квоти на 50% електричних автомобілів на 2025 рік.

Комісія, як і автомобільна промисловість, не бажає обов’язкової квоти на електроавтомобілі. Замість цього планується система стимулювання: якщо компанії швидко збільшать свою частку моделей з невеликою кількістю вихлопних газів, вони повинні отримати бонусні очки для досягнення цільових показників CO2. Це стосується того, що в 2025 р. більше 15% з проданого парку автомобілів, а в 2030 р. – більше 30% буде мати низький рівень викидів. Для автомобілів або фургонів, ймовірно, буде запропоновано виділяти не більше 50 грамів CO2 на кілометр.

Обов’язкові вимоги до CO2

Якщо виробники не зможуть досягти цієї частки ринку, їм не потрібно боятися санкцій, відповідно до планів Комісії. З іншого боку, цілі CO2 для 2025 та 2030 років повинні бути обов’язковими, а порушення повинні бути покарані суворими штрафними санкціями, як це було до цих пір.

В даний час встановлені правила до 2021 року. Тоді всі моделі виробника можуть випускати в середньому всього 95 грамів CO2 на кілометр. Якщо це значення не досягається, виробник автомобілів повинен заплатити 95 євро за грам на транспортний засіб. Нові цілі спираються на це і застосовуються до 2022-2030 років.

Однак два пункти роблять порівняння складним. З одного боку, через дизельний скандал метод вимірювання викидів забруднюючих речовин перемикається на новий процес WLTP. Попереднє цільове значення 95 грамів було визначено відповідно до старого методу і, на думку експертів, трохи вище після переходу. З іншого боку, Комісія більше не бажає отримувати інформацію в грамах на кілометр, але лише на відсоткове скорочення.

Побоювання махінацій

Федеральне агентство з охорони навколишнього середовища замість цього заявляє про подальшу інформацію в грамах. Таким чином, в 2025 році слід застосувати цільове значення 75 грамів і 2030 45 грам вуглекислого газу на кілометр, пояснив представник – відповідно до методу вимірювання WLTP. В іншому випадку існують лазівки. Екологи також побоюються, що це зробить автомобільну промисловість занадто вразливою – за рахунок клімату.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s