Майбутнє автодистрибуції: Набагато тісніше співробітництво між всіма учасниками ринку

Представники автодистриб’юторів різних виробників в даний час працюють над пропозиціями щодо того, як має формуватися майбутнє автомобільного бізнесу.

Стаціонарна торгівля, онлайн, безпосередньо із заводу: автосалони повинні підготуватись до збільшення продажів на багатоканальній основі. «Клієнти рухаються у всіх цих каналах – і це повинно привести до набагато більш тісному співробітництву між виробниками і роздрібними торговцями,» – вважають представники Асоціації Автобізнесу Німеччини. Тут використання клієнтських даних відіграє вирішальну роль. Важливо також розглянути канали збуту з точки зору клієнта, для них обумовлюється Amazon і Ко і мають відповідні очікування.

Автомобільні виробники та імпортери створили робочу групу, щоб краще підготуватися до перетворення цифрових пристроїв та альтернативних систем приводу. Беруть участь представники VW / Audi, Mercedes, Ford, Opel, Skoda та Jaguar Land Rover. Головним моментом є “розстановка майбутніх дилерських контрактів”.

У цьому відношенні важливим критерієм є те, що всі транспортні засоби та послуги повинні покриватися дилерськими контрактами. “Там не повинно бути фрагментації”. Крім того, важливим є хеджування інвестицій, зроблених трейдерами на вимогу виробників та імпортерів. Існує ще потреба обговорювання “компенсаційних систем” та “майбутніх бізнес-моделей”.

Масивний інтерес до збереження дизельного двигуна

Представники європейських бизнес-асоціацій, знову заявили про необхідність оновлення обладнання для Euro 5 дизеля. Виробники та імпортери мають великий інтерес до збереження дизельного двигуна. “Без цього економічного, ефективного двигуна, обмеження ЄС на 95 грамів CO2 на кілометр з 2020 року не може бути виконане”, говорять представники асоціацій. Результатом буде висока пеня. Ці гроші повинні краще інвестувати автомеханізм у модернізацію дизельних двигунів Euro 5.

За словами представників автомобільного бізнеса, модернізація апаратного забезпечення не може бути за рахунок клієнтів “ні в якому разі”. Запропоновані громадські заходи підтримки, подібні до фільтру частинок сажі. Все має бути зроблено, щоб повідомити про переваги сучасного дизельного двигуна. У цьому контексті ще раз спільнота автобізнесу закликає до підтримки від виробників та імпортерів щодо знецінення дизельних автомобілів Євро-5 та лізингових доходів.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s