Важливий етап успіху в доступі до даних

Генеральна асоціація Auto Parts Trade Е.В. (GVA) задоволена своєю Європейською Федерацією FIGIEFA, що органи ЄС підтвердили реформу затвердження типу транспортних засобів. Невід’ємна частина цієї угоди є особливо важливою, особливо для компаній незалежного ринку автомобільних запасних частин і сервісу щодо доступу до ідентифікаційних даних запасних частин виробників транспортних засобів у формі, доступної для електронної обробки.

“У зв’язку з цим попередня правова ситуація була уточнена таким чином, що більше не дозволяє девіантних інтерпретацій”, – сказано в прес-релізі. «Це підтверджує думку, висловлену основними гравцями ринку незалежних автомобільних частин та послуг і представників європейських установ.

Пояснення: якщо транспортний засіб повинен бути затверджений в ЄС, він повинен відповідати нормам безпеки та екологічним стандартам. Типове затвердження – визнання відповідності нової моделі автомобіля. Частина схвалення типу – це доступ до інформації про ремонт та обслуговування для незалежних учасників ринку. Наприклад, згідно з правилом Euro 5/6, виробник транспортних засобів повинен, зокрема, надавати галузі промисловості автозапчастин, незалежній торгівлі автомобільними деталями, сервісним фірмам або видавцям даних, які мають доступ до цих даних. Не менш важливо, що це служить для забезпечення основи чесної конкуренції в автомобільній після гарантійній торгівлі та, в інтересах автомобілістів провести доступний ремонт.

Поки що існує суперечка між суб’єктами, особливо щодо характеру та ступеня доступу. Необхідно, щоб незалежні учасники ринку могли ефективно і чітко ідентифікувати, які транспортні засоби мають ті чи інші запасні частини. Тільки тоді вони зможуть створити власні незалежні від виробника каталоги деталей. До сих пір відмовляється доступ виробників транспортних засобів на ці дані у формі для електронної обробки, яка стала загрозою в результаті різкого зростання модельного ряду автомобілів і кількості запасних частин. “Це незабаром закінчиться”, – каже президент GVA Хартмут Рёль. І далі: “Нові уточнюючі правила є абсолютно водонепроникними і не дозволяють виробникам автомобілів інтерпретувати”.

Очікується, що правила застосовуватимуться з вересня 2020 року і далі визначатимуть попередню правову ситуацію.

У той же час президент GVA Хартмут Röhl привітав, що нинішній компромісний текст дає зрозіміти, що інтерфейс OBD буде підтримуватися в автомобілі: «Інтерфейс OBD незмінно є важливою основою для діагностики, технічного обслуговування і ремонтних робіт. І це приємно, що законодавці дають зрозуміти, що доступ через інтерфейс OBD також повинен бути гарантований під час водіння. У часи розширення мережі транспортних засобів, законодавчий орган, таким чином, визнав важливий розвиток та належним чином відреагував далекоглядно в положеннях “.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s