Зимові шини: правильно зберігайте, безпечно рухайте

Зараз на підприємствах автобізнесу активно встановлюються літні шини, а зимові мають перерву до наступного сезону. Проте, перш ніж шини та колісні диски рухаються в місце збереження, вони потребують догляду.

Це єдиний спосіб залишатися придатним для наступного використання на льоду та снігу, а також протягом багатьох років. Авторемонтні майстерні мають достатньо місця, технічного ноу-хау та переймаються професійним складом. Ті, хто не боїться поту і бруду, буде мати зиск.

Ретельно промити: без очищення ви багато не побачите. Для прання достатньо води з невеликим миючим засобом і грубою щіткою. Остерігайтеся миючих засобів, що містять розчинники та масла. Вони роблять гуму крихкою і тріснутою. Спеціальні засоби очищають навіть самий стійкий бруд. Добре сушіть, ущільнюйте твердим воском.

Обережно перевіряйте: те, що залишилося під час руху під брудом, приходить після миття, а саме: тріщини, удари, сторонні предмети. Фактори ризику, які можуть загрожувати безпеці руху. Пошкоджені шини повинні бути замінені. З цього приводу також перевіряється глибина протектора та вік шини.

Мінімум 1,6 міліметра вимагається законом, а для літніх шин рекомендовано три міліметри. І шини старші за десять років затвердіють і втратять витривалість. Вік можна розшифрувати за допомогою номера DOT на передній частині. Останні чотири цифри вказують дату виготовлення: 1114 = 11-й календарний тиждень 2014 року.

Підвищення тиску: Навіть шини, що не рухаються, втрачають повітря. Тому фахівці майстерень рекомендують до зберігання збільшити тиск повітря у комплетних колесах на 0,5 бари порівняно з технічними характеристиками виробника.

Правильно позначте: як це знову? Яка шина де стояла? Допомога: малювати. Протектор шин позначається вісковим кремом: VL / VR = передня ліве / праве, HR / HL = заднє зправ / зліва. Не хвилюйся – після їзди письмо знову зникне.

Правильне зберігання: шини люблять темноту, прохолоду, сухість та бути далеко від розчинників і мастильних матеріалів – це отрута для каучуків. Шини без дисків мають стояти у вертикальному положенні і обертається кожні кілька тижнів, щоб уникнути тиску. Комплектні колеса краще лежать на кромці диска або висять на стінному кронштейні.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s