Зимові шини: правильно зберігайте, безпечно рухайте

Зараз на підприємствах автобізнесу активно встановлюються літні шини, а зимові мають перерву до наступного сезону. Проте, перш ніж шини та колісні диски рухаються в місце збереження, вони потребують догляду.

Це єдиний спосіб залишатися придатним для наступного використання на льоду та снігу, а також протягом багатьох років. Авторемонтні майстерні мають достатньо місця, технічного ноу-хау та переймаються професійним складом. Ті, хто не боїться поту і бруду, буде мати зиск.

Ретельно промити: без очищення ви багато не побачите. Для прання достатньо води з невеликим миючим засобом і грубою щіткою. Остерігайтеся миючих засобів, що містять розчинники та масла. Вони роблять гуму крихкою і тріснутою. Спеціальні засоби очищають навіть самий стійкий бруд. Добре сушіть, ущільнюйте твердим воском.

Обережно перевіряйте: те, що залишилося під час руху під брудом, приходить після миття, а саме: тріщини, удари, сторонні предмети. Фактори ризику, які можуть загрожувати безпеці руху. Пошкоджені шини повинні бути замінені. З цього приводу також перевіряється глибина протектора та вік шини.

Мінімум 1,6 міліметра вимагається законом, а для літніх шин рекомендовано три міліметри. І шини старші за десять років затвердіють і втратять витривалість. Вік можна розшифрувати за допомогою номера DOT на передній частині. Останні чотири цифри вказують дату виготовлення: 1114 = 11-й календарний тиждень 2014 року.

Підвищення тиску: Навіть шини, що не рухаються, втрачають повітря. Тому фахівці майстерень рекомендують до зберігання збільшити тиск повітря у комплетних колесах на 0,5 бари порівняно з технічними характеристиками виробника.

Правильно позначте: як це знову? Яка шина де стояла? Допомога: малювати. Протектор шин позначається вісковим кремом: VL / VR = передня ліве / праве, HR / HL = заднє зправ / зліва. Не хвилюйся – після їзди письмо знову зникне.

Правильне зберігання: шини люблять темноту, прохолоду, сухість та бути далеко від розчинників і мастильних матеріалів – це отрута для каучуків. Шини без дисків мають стояти у вертикальному положенні і обертається кожні кілька тижнів, щоб уникнути тиску. Комплектні колеса краще лежать на кромці диска або висять на стінному кронштейні.

Related posts

Напишіть відгук