Заміна RDKS: ніколи без журналу!

Прийшла весна – і з цим час зміни шин. Тепер, коли на все більше і більше транспортних засобах, датчики тиску в шинах приходять до кінця терміну служби акумулятора і повинні бути замінені. Експерти із шин добре знайомі з помилками, які робляться компаніями автобізнесу у цій галузі.

Окрім правильної технічної процедури щодо роботи з RDKS, компанії, що займаються замінами шин, повинні звернути увагу на повну документацію. Це особливо важливо для подальших замовлень.

Тому в журналі транспортного засобу треба вказувати виробника датчику та тип, ідентифікатор та пробіг транспортного засобу. Тоді не станеться, що нова шина монтується разом з датчиком, який вже пробіг понад 100 000 кілометрів, і через кілька тижнів вийде з ладу.

Тип датчика також повинен бути записаний. Тоді компанія знає заздалегідь, якщо йому доведеться змінити сервісний комплект (ущільнення, клапанний вкладиш, кришка пилу, гайка), для якого датчика треба замовити відповідні деталі. Інакше залишається лише розбирання шини. Експерти рекомендують, щоб автосалони зосереджували увагу на одному або двох постачальниках універсальних сенсорів RDKS і не обирали найдешевших постачальників для кожного замовлення.

Система шин: таблиця зі значеннями крутного моменту

Багато монтажних проблем з RDKS виникає з того факту, що датчики не затягуються з заданим крутним моментом. Оскільки дані значення є дуже низькими, їх потрібно виконувати точно. На сайтах постачальників шин можна ознайомитись з характеристиками для датчиків RDKS найпопулярніших виробників. В межах трьох категорій з’єднюючої гайки, гвинта Torx та вкладиша клапана, монтажник може зчитувати вказані значення крутного моменту. Огляд крутного моменту RDKS також доступний для скачування безкоштовно.

Універсальні датчики тепер постачаються без програмування

Деякі виробники змінюють свою пропозицію RDKS, і зараз поставляють заздалегідь запрограмовані датчики в якості OE. Це має надати користувачам такі переваги:

  • Фабрично-запрограмовані датчики, які були випробувані на затверджених транспортних засобах
  • Тривалий термін служби та тривалість роботи від акумулятора до трирічної гарантії та десяти років автономної роботи
  • Легка установка і добре підходить практично на всі колеса
  • Діагностичні пристрої потрібні лише тоді, коли їх потребує навчальний процес

І навпаки, це означає, що всі універсальні датчики будуть доставлені “порожніми” в майбутньому, тому їх потрібно запрограмувати в майстерні. Необхідні пристрої також надаються компаніями постачальниками шин. Надалі всі позначені зеленим кольором датчики при виборі автомобіля вже запрограмовані. Їх потрібно лише калібрувати на автомобілі. Інформацію щодо процедури калібрування можна знайти в конфігураторі від виробників та постачальників шин.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s