Ключові показники ефективності є інструментом управління

Ключові показники ефективності є важливою основою для успішного управління бізнесом. Мистецтво полягає в тому, щоб зосередитися на відповідних показниках.

Безумовно, багато власників малого та середнього бізнесу скажуть, що їм “не вистачає комерційності”. Це не тільки несправедливо, але також не має значення. Перш за все, він вказує в неправильному напрямку і дає помилкові імпульси. Зрештою, те, що мається на увазі під комерційними інструментами, – те, що потребує керівник у найменшій кількості випадків.

Щоб керувати автомобілем, вам не потрібно бути автомобільним інженером-мехатроніком або спеціалістом з питань дорожнього руху. “Те, що вам потрібно, це навчальний процес та практика, яка дозволить нам керувати транспортним засобом”. Цей принцип можна перекласти 1:1 на керівництво малого та середнього бізнесу: підприємцю або менеджеру не потрібно бути фінансовим експертом для успішного ведення автомобільного бізнесу. Все, що він повинен зробити, це освоїти інструменти, які приведуть його до своєї мети, і саме тому він має бути зосередженний на темах управління та лідерства.

“У малій справі, бос отримує все в будь-якому випадку”

“Ніхто не планує провалитись, але більшість не планує зовсім”. Цей бонус належить, серед іншого, Лі Якокка, одному з найвидатніших менеджерів американської автопромисловості. Керування через ключові показники ефективності та професійним контролінг є стандартом у великих автосалонах сьогодні.

Це виходить далеко за рамки керування фактичними станами чи оцінкою чисельності минулого. Контроль активно використовується для корпоративного управління. Але як щодо малих авто підприємств, які до цих пір становлять понад 90 відсотків усіх компаній в усеукраїнському автомобільному бізнесу?

“У маленькому бізнесі, бос отримує все в будь-якому випадку”, говорять експерти . “Він може зосередити свій досвід на кількох ключових фігурах. Він повинен контролювати використання та відшкодування витрат ».

Cash Flow: це значення показує рентабельність компанії

Внесок в покриття розходів Продажі
(Нові та б / у автомобілі)

Внесок в покриття розходів Майстерня (робота виконана і продана)

Внесок в покриття розходів Запчастини
витрати на персонал

Питання про правильне знання

Звичайно, це ніяк не остаточний список. Інші ключові показники використовуються, якщо в діапазоні згаданих цифр щось не так. Мова йде не про більш-менш знання ключових фігур, а про відповідні знання. Якщо поглянути на дзеркало автомобільного бізнесу, незабаром стає зрозуміло, з чого залежить все інше: валовий прибуток – це кількість, яка вирішує про процвітання та псування. “Валовий прибуток у торгівлі був постійним протягом багатьох років і на прийнятному рівні”, – говорять експерти.

У поточному дзеркалі автомобільного бізнесу в Європі він становить 9,4 відсотка серед трейдерів 1-го рівня. На рівні 2 і 3 у трейдерів маржа нижча. При цьому витрати валового прибутку оплачуються, як фіксована заробітна плата та комісійні продавців, реклама, демонстраційні автомобілі, а також витрати, які виникають із зростаючих характеристик імпортера. З різниці призводить до валового прибутку 2 або маржі внесків 2.  При цьому в минулому залишилося набагато більше “.

Час відвідуваності проти проданих годин

Валовий прибуток або маржа може бути досягнута не тільки в торгівлі, але й у запасних частинах та в майстерні. Продаж – це продана робота, вартість придбання – продуктивна заробітна плата. Відповідно, важливо знати використання, співвідношення між поточним і робочим часом.

Ключовим є те, що ці співвідношення перетворюються на оперативні цілі на рівні компанії. Ці цілі повинні бути адаптовані до ресурсів кожного відділу та об’єктивно вимірюванними. І вони повинні бути досягнуті та прийняті тими, хто постраждав, тому що вони реалістичні і можуть бути реалізовані протягом певного періоду часу. Ці п’ять передумов справедливих цілей підсумовані під терміном SMART критерії:

специфічні
вимірювальнні
загальноприйняті
реалістичні
Мають термін дії

Цифри повинні бути видимими

Після того як стратегічні цілі були встановлені та визначені для окремих областей, індивідуальні цілі можуть бути погоджені з працівниками. В теорії управління мова йде про “Управління цілями”. Ці цілі можуть бути включені в оцінку працівників під час щорічного обговорення; вони можуть заробляти на них зарплату, навчання чи просування.

Кінцевим кроком в управлінні компаніями на базі ефективності є інтеграція цих стратегічних та операційних цілей у повсякденне ділове життя. Щоб вони працювали, ці цілі повинні бути видимими для працівників. Але знову ж таки ключовим є не кількість ключових показників, а їх актуальність.

Фінансове керівництво в підприємствах авто бізнесу – ви повинні це знати

Чи знаєте ви фінансові дані у вашій компанії, і чи знаєте ви, як їх оцінити? Власники та керівників підприємств авто бізнесу, які хочуть процвітання свого бізнесу мають придбати або поглибити свою тверду компетентність у фінансових та контрольних питаннях. Вони повинні навчитися оцінювати, готувати та виконувати важливі фінансові рішення в своєму підприємстві авто бізнесу.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s