Третій пакет мобільності ЄС: основні моменти з автомобільної точки зору

17 травня Європейська Комісія представила новий Пакет мобільності “Sustainable Mobility for Europe”, за допомогою якого вона прагне забезпечити безпечну, обєданану та чисту мобільність в ЄС. Цей третій і останній Пакет мобільності містить різні законодавчі та не законодавчі пропозиції, які вплинуть на автомобільну промисловість ЄС.

Повідомлення від Генерального секретаря ACEA – травень 2018 року

Враховуючи те, що цей пакет охоплює широке коло тем – підраховуючи десятки документів і сотні сторінок – це звичайно займе деякий час, щоб оцінити повну інформацію про ці пропозиції. Тим не менш, є деякі висновки в трьох ключових областях, якими можна поділитися на цьому етапі.

Перш за все, є обєднанна та автоматизована їзда – область, в якій безпечний та гарантований доступ до даних про автомобіль, заслуговує на особливу увагу. По-друге, була представлена ​​пропозиція щодо перших в Європі CO2-стандартів для вантажних автомобілів. І, нарешті, Комісія також окреслила основи політики безпеки дорожнього руху на період 2020-2030 років.

Почнемо з объднанного та автоматичного водіння. У своєму новому повідомленні “На шляху до автоматизованої мобільності” Комісія визначила свої майбутні амбіції. Протягом наступного десятиліття вона сподівається побачити впровадження автоматичного водіння на автострадах Європи. Наприклад, втручання у вантажівки, яке Європейська Комісія хоче полегшити, шляхом стандартизації обміну даними між різними групами вантажних автомобілів.

Наша галузь активно працює над розробкою та впровадженням технологій взводу впродовж останніх років і вітає увагу, яку вона приділяє комунікації. У цьому відношенні ми з нетерпінням чекаємо того, що впродовж найближчого майбутнього буде видалено залишкові регуляторні перешкоди для розгортання у всьому ЄС караванів вантажівок.

Дивлячись далі, Єврокомісія навіть передбачає рух до повної автономної мобільності до 2030-х років. Проте в короткостроковій перспективі виконавча влада ЄС хоче, щоб до 2022 року усі нові транспортні засоби були підключені до Інтернету. Вже зараз наші транспортні засоби стають дедалі більше “пов’язаними”. Ці нові рівні взаємодії, очевидно, мають великі можливості, однак можливі ризики, і однією з них є загроза кібератаки на вашому автомобілі або навіть навіть на цілий парк.

Тому ми були задоволені тим, що Комісія надала першочергову увагу забезпеченню безпечного та безпечного доступу до даних транспортних засобів у пакеті мобільності. ACEA погоджується з Комісією, що правильний підхід до доступу до даних має забезпечувати “безпеку та кібербезпеку у повній відповідності з захистом персональних даних”. Наша галузь переконана, що це може бути досягнуто лише за умови надсилання відповідних даних про транспортний засіб позаштатний об’єкт, звідки постачальники послуг можуть отримувати доступ до даних.

Безпека водіїв та пасажирів для нас є надзвичайно важливою. Ось чому нам потрібно використовувати цю безпечну зовнішню модель для обміну даними. Цей підхід мінімізує ризики для безпеки та безпеки таким чином, що не може бути досягнутий у інший спосіб, окрім доступу до даних транспортних засобів. Навпаки, надання стороннім особам прямого та неконтрольованого доступу до даних у рухомому транспортному засобі є відкритими дверями для хакерів. Отож, давайте бути відвертими, як добре ти будеш спати вночі, коли передні двері відкриті?

Другим ключовим елементом пакета мобільності є пропозиція щодо перших в історії стандартів ЄС щодо викидів CO2 від важких транспортних засобів. Ці стандарти є однією з найважливіших складових ширшої стратегії подальшого скорочення викидів вуглецю від транспорту – цілі, до яких цілком прагне наша галузь. Для того, щоб поставити речі в контекст, всі транспортні засоби разом відповідальні за приблизно 25% викидів CO2 у Європі. Вантажівки дають одну п’яту частину, але вони також несуть понад 70% усіх сухопутних вантажів!

Тепер, як щодо пропозиції, АСЕА вітає двостадійний підхід, який запропонувала Комісія з цілями, встановленими на 2025 та 2030 роки. Автобудівна галузь також підтримує ідею перевірки орієнтовної мети 2030 р. щодо CO2 у 2022 р. Оскільки це дозволить враховувати останні технології використання палива. Тим не менш, ми вважаємо, що рівні зниження, запропоновані Комісією на 2025 і 2030 рр. – 15% та 30% відповідно, – є надто агресивними і не були обрані з урахуванням специфіки ринку вантажних автомобілів.

Здавалося б, що Комісія просто взяла на себе точний рівень зниження рівня CO2, який вона вже запропонувала для автомобілів і фургонів ще в листопаді 2017 року, і застосував їх безпосередньо до важких транспортних засобів, не визнаючи принципових відмінностей між цими типами автомобілів. Більше того, той факт, що скорочення на 15% до 2025 року дорівнюватиме ще 15% до 2030 року, суперечить реалістичному зростанню технології, оскільки найсучасніші технології палива-економії потребують часу для розвитку.

Суть полягає в тому, що ACEA приймає введення стандартів CO2 для вантажних автомобілів, але закликає їх до ретельного та належного конструювання, враховуючи складність ринку. Зрештою, більшість вантажівок побудовані спеціально для виконання конкретних вимог. Вантажівки буквально надходять у тисячах різних форм і розмірів, вони не просто “великі машини”.

Нарешті, третім основним елементом цього останнього пакета мобільності є “Стратегічний план дій щодо безпеки дорожнього руху”, основним завданням якого є зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та серйозних травм у період між 2020 та 2030 роками. Якщо ми хочемо досягти прогресу тому нам потрібно приділити більше уваги інтегрованій стратегії безпеки. Іншими словами, ми повинні гарантувати, що безпечні машини керуються безпечними водіями на безпечних дорогах. Дійсно, технологія автомобіля є частиною цієї складної головоломки безпеки.

Отже, автомобільна промисловість ЄС підтримує широкий спектр заходів безпеки автомобіля, запропонованих Комісією раніше цього місяця. До них належать автономні системи екстреного гальмування (AEB), які автоматично гальмують, якщо зіткнення неминуче, а водій не приймає жодних заходів, і системи попередження про від’їзд смуг (LDW), які попереджають водія, якщо він залишає зазначену смугу, не використовуючи його індикатор

У той же час необхідно підкреслити, що деякі запропоновані заходи потребують подальшого перегляду, щоб забезпечити зосередження уваги на найбільш ефективних рішеннях, що мають найтісніші позитивні результати. Наприклад, розглядаючи різні технології, що впливають на подібні аварії, ACEA закликає враховувати синергію, щоб уникнути вирішення цієї ж проблеми двічі.

Це лише три елементи третього пакету мобільності – це, звичайно, набагато більше. Інші питання включають в себе повідомлення Комісії щодо скорочення забруднення атмосфери, показники безпеки дорожньої інфраструктури (насправді, одна з інших частин складної головоломки безпеки), а також так званий “План дій щодо батарей” – пов’язаний з європейськими Battery Alliance, який був запущений в минулому році Марошем Шефчіковичем.

Так що, ви почуєте більше від ACEA щодо цих важливих темах! На разі, необхідно підкреслити, що європейські виробники автомобілів з нетерпінням очікують співпраці з інституціями ЄС, щоб забезпечити належне виконання цієї порядку денного, що буде міняти майбутнє мобільності в Європі.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s