Кондиціонер – практичний компаньйон протягом усього року

Кондиціонери вважалися привілеєм класу люкс, коли вони були представлені наприкінці 60-х років. Сьогодні більшість нових автомобілів поставляються з кондиціонером. Гарна річ: це забезпечує приємні температури влітку, а також корисно взимку з затуманними вікнами, оскільки воно витягує вологу з інтер’єру. Оскільки: вологий одяг, мокре взуття, дихальне повітря – при температурах нижче 5 градусів за Цельсієм, це швидко призводить до запотівання вікон. У такому випадку багато людей все ще швидко витирають рукою “туманну стіну”. Не гарна ідея: Вільна видимість через чіткі вікна є одним з основних вимог до безпеки водіння. Для того, щоб кондиціонер працював відмінно у будь-який час, перевірка на підприємстві автобізнесу допомагає.

Правильне обслуговування важливо

Щоб кондиціонер працював належним чином, його слід правильно обслуговувати. Через три-чотири роки ви повинні мати першу перевірку, а потім повторити кожні два роки. Гарантією професійного обслуговування є професійні підприємства автобізнесу, де також доступний інформаційно-технічні документи для систем кондиціонування повітря . Регулярна перевірка кондиціонера (включаючи достатню кількість холодоагенту та хладагента) цінна, оскільки це запобігає будь-якому дорогому ремонту.

Так не пахне

Якщо ви використовуєте кондиціонер лише влітку або лише короткі поїздки, вологість залишається на випарнику. Результат: поширюються грибки та бактерії, у автомобілі вони починають пахнути. Незважаючи на те, що випарник може бути очищений та дезінфіковано у цеху, кращими є профілактичні заходи:

  • Вимкніть кондиціонер за п’ять хвилин до кінця приводу, щоб випарник міг висохнути.
  • Регулярно Заміна активованого вугілля і фільтр пилу, в іншому випадку вони використовуються для реторти в формі виділення бактерій.

Темна сторона кондиціонера взимку зменшується менше: споживання палива вище. Як тільки автомобіль нагріється, кондиціонер може бути відключений. В останні роки досягнуто подальший прогрес у галузі охорони навколишнього середовища: раніше використовуваний хладагент R12 та інші речовини, відомі як вбивці озонового шару, були заборонені з 1995 року. Вони були замінені на R134a, який працює без хлору і менш шкідливий для навколишнього середовища. Тим не менш, R134a також виступає як парниковий газ. Крім того, витоки в системі повинні бути виправлені якомога швидше. Щоб зменшити негативний вплив на клімат, нові автомобілі використовують інший хладагент R1234yf.


П’ять порад щодо роботи з кондиціонером взимку

  • Відповідно до правил, змінити свіжі повітряні фільтри в автомайстерні.
  • Навіть якщо кондиціонерам не потрібна цілу зиму: раз на тиждень вона повинна працювати кілька хвилин. Це запобігає «пошкодженню компресора» та схемою хладагента
  • Крім того, застосування дезінфікуючих засобів допомагає проти неприємних запахів – бажано один раз на рік фахівцем з клімату в підприємстві автобізнесу
  • Після посадки, негайно запустіть двигун, увімкніть кондиціонер, встановіть подачу повітря на циркуляцію повітря, направляйте потік повітря на вікна, вибирайте вентилятор для великого кроку. Увага: під час холодного запуску двигун потребує більше тепла, ніж пасажири. Лише через кілька хвилин вибирати повну потужність опалення.
  • Вимкніть кондиціонер за кілька хвилин перед вимкненням автомобіля, щоб висушити випарник.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s