Кондиціонер – практичний компаньйон протягом усього року

Кондиціонери вважалися привілеєм класу люкс, коли вони були представлені наприкінці 60-х років. Сьогодні більшість нових автомобілів поставляються з кондиціонером. Гарна річ: це забезпечує приємні температури влітку, а також корисно взимку з затуманними вікнами, оскільки воно витягує вологу з інтер’єру. Оскільки: вологий одяг, мокре взуття, дихальне повітря – при температурах нижче 5 градусів за Цельсієм, це швидко призводить до запотівання вікон. У такому випадку багато людей все ще швидко витирають рукою “туманну стіну”. Не гарна ідея: Вільна видимість через чіткі вікна є одним з основних вимог до безпеки водіння. Для того, щоб кондиціонер працював відмінно у будь-який час, перевірка на підприємстві автобізнесу допомагає.

Правильне обслуговування важливо

Щоб кондиціонер працював належним чином, його слід правильно обслуговувати. Через три-чотири роки ви повинні мати першу перевірку, а потім повторити кожні два роки. Гарантією професійного обслуговування є професійні підприємства автобізнесу, де також доступний інформаційно-технічні документи для систем кондиціонування повітря . Регулярна перевірка кондиціонера (включаючи достатню кількість холодоагенту та хладагента) цінна, оскільки це запобігає будь-якому дорогому ремонту.

Так не пахне

Якщо ви використовуєте кондиціонер лише влітку або лише короткі поїздки, вологість залишається на випарнику. Результат: поширюються грибки та бактерії, у автомобілі вони починають пахнути. Незважаючи на те, що випарник може бути очищений та дезінфіковано у цеху, кращими є профілактичні заходи:

  • Вимкніть кондиціонер за п’ять хвилин до кінця приводу, щоб випарник міг висохнути.
  • Регулярно Заміна активованого вугілля і фільтр пилу, в іншому випадку вони використовуються для реторти в формі виділення бактерій.

Темна сторона кондиціонера взимку зменшується менше: споживання палива вище. Як тільки автомобіль нагріється, кондиціонер може бути відключений. В останні роки досягнуто подальший прогрес у галузі охорони навколишнього середовища: раніше використовуваний хладагент R12 та інші речовини, відомі як вбивці озонового шару, були заборонені з 1995 року. Вони були замінені на R134a, який працює без хлору і менш шкідливий для навколишнього середовища. Тим не менш, R134a також виступає як парниковий газ. Крім того, витоки в системі повинні бути виправлені якомога швидше. Щоб зменшити негативний вплив на клімат, нові автомобілі використовують інший хладагент R1234yf.


П’ять порад щодо роботи з кондиціонером взимку

  • Відповідно до правил, змінити свіжі повітряні фільтри в автомайстерні.
  • Навіть якщо кондиціонерам не потрібна цілу зиму: раз на тиждень вона повинна працювати кілька хвилин. Це запобігає «пошкодженню компресора» та схемою хладагента
  • Крім того, застосування дезінфікуючих засобів допомагає проти неприємних запахів – бажано один раз на рік фахівцем з клімату в підприємстві автобізнесу
  • Після посадки, негайно запустіть двигун, увімкніть кондиціонер, встановіть подачу повітря на циркуляцію повітря, направляйте потік повітря на вікна, вибирайте вентилятор для великого кроку. Увага: під час холодного запуску двигун потребує більше тепла, ніж пасажири. Лише через кілька хвилин вибирати повну потужність опалення.
  • Вимкніть кондиціонер за кілька хвилин перед вимкненням автомобіля, щоб висушити випарник.

Related posts

Напишіть відгук