Новий дилерський контракт VW готовий

Новий дилерський контракт VW готовий. «410 сторінок в даний час не більш,” сказав президент асоціації дилерів Volkswagen та Audi Дірк Веддіген фон Кнапп, з явним полегшенням в середу в Вольфсбурзі на прес-конференції. Після того, як численні протиріччя в чотирьох пунктах (продажу, обслуговування, цифрові і великих клієнтів), за допомогою якого ця асоціація боролася частково з гіркотою в останні місяці з виробником, остаточна версія тепер є значно тонкішою.

Тим не менш, більш вражаючим, ніж той факт, що ці ідеї, які спочатку були далекі, можна було навіть наблизити до справедливого пунктуальності, був характер оголошення. Після того, як асоціація автодилерів протягом декількох місяців масово критикувала вимоги виробника та його загальне ставлення, вони тепер представляли себе в партнерстві.

Президент Асоціації дилерів, очевидно, свідомий про те, як буде включена дивовижна ревальвація відносин дирера та виробника. Тому він зайняв багато часу, щоб пояснити сутність повороту. За підтримки рекомендацій від незалежної одного вже досягнута на ранній стадії переговорів, щоб зрозуміти, що перед лицем майбутніх проблем – такі, як ліквідація доходів послуг в електричних транспортних засобах або вихід на ринку потужного цифрового гравця – один в дуже тісній співпраці з Виробник може існувати. Два роки тому, відношення двох сторін було відзначено ще один дуже ясно з відповідних місцевих інтересів.

Надалі, проте, співробітництво буде настільки інтенсивним, що вже робить Dirk Weddigen Кнапп занепокоєння з приводу переливу трафіків на представників дилерських підприємств. Таким чином, розглядаються спільні проекти з розробки нормативних правових актів , наприклад, новий концерн, який, ймовірно, прийде слідом за електрифікацію, згідно асоціації президенту дилерів незамінного до дилера. “Ми повинні вступити, ми не можемо впоратися з цим,” сказав Веддіген фон Knapp.

Незважаючи на всю нову близькість до продукту, асоціація, мабуть, зуміла переговори про хороші результати для останніх пунктів, що залишилися в контрактних переговорах. Так само прямі продажі вольфсбурзького автоштадту, коли VW фліртував під столом.

І з новими цифровими продуктами, такими, як багато наведених “Функції за вимогою”, партнери повинні брати участь у продажах у всіх продуктах і на всіх каналах продажу. Частка партнера повинна бути вищою, якщо відповідний товар уже включений у першу продажу або активно проданий пізніше. Частка повинна бути меншою, якщо клієнт книгу продукту, наприклад, виходить з автомобіля та за власною ініціативою. Навіть за допомогою оновлень бездротового програмного забезпечення, “Помилування над повітрям”, ви можете погодитися на останні кілька метрів.

Кервник дилерської асоціації VW та Audi переконаний, що нові рамкові умови є гарною основою для розумного повернення контрагентів. Далі партнерська асоціація Volkswagen та Audi повідомить своїх членів про всі деталі нових угод.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s