Європейський сервісний конгрес: тиск на Євро 5 та цифрові бачення

Цифрові бізнес-процеси в післяпродажному обслуговуванні і все більш актуальна проблема професійної HR-роботи, є одними з найбільш обговорюваних тем в автомобільному бізнесі.

Тема оновлення Євро-5 обговорюється в автомобільної торгівлі в умовах ослаблення залишкової вартості, щоб бути важливим, хоча в даний час обов’язковим переоснащення Euro 5 дизель політично навряд чи підлягає виконанню. Тому президент Німецької асоціації автобізнесу Юрген Карпінський закликав юридично безпечний спосіб модифікувати каталізатор SCR на добровільній основі через відповідне регулювання.

«Ми вимагаємо, щоб відкрити двері політично, по крайней мере, добровільно зробити дооснащення. Тільки тоді ми зможемо звільнитися від тупикової девальвації,» сказав Карпінський

“Нам також потрібна регламентація модернізації як сигнал для постачальників, які починають виробляти лише тоді, коли є правова визначеність”, – сказав президент Німецької Асоціації автобізнесу. З точки зору торгівлі, мова йде про стабілізацію залишкової вартості дизелів Євро-5 на суму п’ять мільярдів євро.

Також було піднято нагальна проблема професійної кадрової роботи в дилерському центрі.

Цифровий сервіс в Audi

Вид стратегії оцифрування в сервісі Audi представив сервіс-менеджер виробника в Німеччині Раймунд Thomandl. Уже онлайн призначення реалізуються, які також використовуються в пілотних партнерів близько 20 відсотків клієнтів. «Це приносить вісім-десять хвилин економії часу для консультанта послуг, які, як правило, вузьке місце в сервісі». 24-годинний сервіс, наданий сервісною станцією Audi, виявився новим сервісним форматом. Доставка та збір автомобіля можлива 24 години на добу, сім днів на тиждень. Клієнт повинен лише потримати ключ від автомобіля перед считувачем-пристроєм. Всі дані автоматично передаються в машину, наприклад, в доставці автомобіля на обслуговування або ремонт пошкодження після аварії. Для подальших запитів клієнт має функцію чату та можливість звернутися до колл-центру. У той же час, близько 1500 робочих місць були створені на станції технічного обслуговування в Мюнхені, подальше розширення розміщення планується «Зворотній зв’язок від клієнтів і в роботі служби є абсолютно позитивним, оскільки він зменшує піки в сервісі.»

З початком продажів першого електричного автомобіля наприкінці року, Audi йде на крок далі, надаючи клієнтам доступ до цифрових пропозицій “Функція за вимогою”. Таким чином, певні функції можуть бути випробувані на тимчасовій основі, а потім наказано назавжди, наприклад, функції освітлення, системи допомоги водіям, функції інформаційного розваг, а також додаткові потужності у двигуні.

Подальші кроки по оцифруванню на сервісі будуть “миготіти над повітрям”, а також віртуальну реальність у продажах та в майстерні. “Оцифровка не ставить під загрозу сервісний бізнес, а сприяє йому”, – завершує менеджер Audi.

З цілодобовим сервісом звертайтесь до нових клієнтів

Багато компаній в Європі мають позитивний досвід з пропозицією 24-годинного сервісу. Механік таких автоцентрів працюють в три зміни і дозволяють зробити спеціальну пропозицію, яка спрямована перш за все на корпоративних і комерційних клієнтів. Клієнти можуть повернути машину у вечірній час до 22:00, щоб забрати на наступний ранок з 6:00. Найбільші переваги концепції, компанія у виграші для розширення виробничих потужностей компанії і більш ефективного використання майстерень. Крім того, через пропозицію стало можливим залучити нових клієнтів і, насамперед, великих клієнтів. Позитивним ефектом є скорочення строку виконання сервісних робіт.

Сервісні пільги від кооперації

Георг Уоллас, керуючий директор “Techno-Die Autohaus Kooperation”, продемонстрував, як можна співпрацювати з цифровими бізнес-моделями. “Оцифровка в дилерському центрі впливає на багато бізнес-процесів і вже не є проблемою для відділу інформаційних технологій”, – сказав Уоллес. Стаціонарна торгівля повинна бути обережною, щоб її не виключили з топ-ролі новими гравцями з цифровими бізнес-моделями.

Економіка платформи повністю змінює дистрибуцію

Було показано, як постачальники послуг, а також роздрібні торговці можуть отримати прибуток від економіки платформи. Оператор платформи Saitow створив найбільшу торговельну платформу шин Tyre24 у секторі B2B. Тепер економіка платформи повинна поширюватись на інші сектори.

“Електронна комерція зростає на десять відсотків річних, та є ознаки стагнації стаціонарної роздрібної торгівлі”, – сказав Данцер. За допомогою B2B платформи створюється нова бізнес-платформа для оренди транспортних засобів.

Цільовий аналіз заявників заощаджує компанії гроші

Яке значення може мати цільовий співробітника пошук для автомобільної торгівлі, продемонстрував Дірк Hachmeister з Talent4you Consulting. «Я застерігаю проти того, щоб чисто взяти працівника до зразка, а потім визначити, що це не так. Це буде коштувати вам ріної зарплати через рік,” попередив експерт персоналу.

Завдяки цілеспрямованому розвідці талановитих ви можете отримати значні знання про навички та потенціал заявників ще до укладення договору, пояснив Хачмайстер. Методи психологічної атестаційної діагностики передбачають “жорсткі факти”. Отже, за даними Хакмейстера, можливі прогнози професійного успіху, які приблизно такі ж точні, як змістовність дводенного центру оцінювання. Проте підприємства повинні переконатися, що процедури відповідають науковим стандартам якості та виконуються кваліфікованими постачальниками.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s