Автопромисловість: Оптимізм з хвилюваннями

Німецька автомобільна промисловість закінчить 2018 рік краще, ніж попередній рік, і таким чином встановить новий рекорд. Голова Німецької асоціації автомобільної промисловості (VDA) Бернхард Маттeс прокоментував результати до цього часу.

Маттес вважає, що світовий ринок автомобілів у 2018 році з 86 мільйонами одиниць буде на два відсотки вище значення 2017 року, а в Європі – приблизно на один відсоток до 15,8 мільйонів автомобілів. Незважаючи на те, що попит на легкові автомобілі в США знизиться на два відсотки до 16,9 млн одиниць, китайський ринок продовжуватиме зростати до 24,7 млн ​​автомобілів (+ 2%). Крім того, ринки в Росії та Бразилії наразі відновлюються.

Протягом року в цілому асоціація очікує, що виробництво німецьких виробників у світовому масштабі збільшиться на один відсоток до 16,7 мільйонів автомобілів, при цьому внутрішнє виробництво 5,5 мільйонів автомобілів трохи зменшиться на 3 відсотки в порівнянні з попереднім роком, тоді як виробництво за кордоном складе близько трьох Відсоток до 11,2 мільйона. З вітчизняного виробництва експортується 4,2 мільйона автомобілів, що відповідає експортній квоті на 76 відсотків. Стабільне споживання закупівель з Німеччини компенсується за рахунок закупівлі замовлення з-за кордону, що збільшилося.

“Як країна-експортер ми залежимо від чесної та вільної торгівлі. Тому ми із занепокоєнням спостерігаємо розвиток міжнародної торгової політики “, – сказав Маттес. Але суперечка щодо захисних тарифів – це лише один момент, який хвилює галузь. Інші – це репутація виробників та регулювання CO2 після 2020 року. Маттес висловив жаль з приводу того, що частка дизельного палива в нових реєстрах у Німеччині скоротилася в першій половині року майже на третину. Це не сприятиме захисту клімату, підкреслив він. Чим менше продаються дизельні машини, тим вище показники CO2 для нових реєстрацій легкових автомобілів. “Сучасний дизель необхідний для досягнення цілей захисту клімату в умовах дорожнього руху”. І останні стандарти ЄС щодо викидів забезпечили, що сучасний дизель має лише дуже низький рівень викидів оксидів азоту.

Новому президентові VDA також видається втрата довіри. “Ми працюємо над тим, щоб отримати нову довіру та зміцнити довіру. Це не спрацьовує одним натисканням кнопки, що вимагає часу. Це означає, що ми робимо те, що ми говоримо, надійність і прозорість визначають наші дії “.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s