Опитування автобізнесу в Європі: інвестиції у кваліфікованих працівників зростають

Інвестиції в освіту та навчання працівників у автомобільному бізнесі будуть продовжувати зростати. Таку думку висловили 98 відсотків респондентів у дослідженні “Automotive 2025 Plus”. Асоціація Автобізнесу Німеччини (ZDK) консультує дилерські та ремонтні майстерні про майбутні можливості та завдання в автомобільному бізнесі.

Близько половини опитаних підприємців і керівників автомобільного бізнесу відчувають себе, коли мова йде про кваліфікованих робітників, добре підготовленими для майбутніх завдань (Автоцентри: 52 відсотків, незалежні автосервіси: 40 відсотків). «Ми не будемо мати серйозний дефіцит кваліфікованих робітників у майбутньому, якщо ми будемо продовжувати тренуватися на поточному рівні», прогнозує керуючий директор ZDK Біргіт Беренс. Кількість тренінгів протягом багатьох років розвивається позитивно. З огляду на все більш складний автомобіль як продукт, все більше і більше цифрових бізнес-процесів і нові концепції мобільності, кількість необхідної кваліфікованої робочої сили буде рости, в той же час вони повинні бути кваліфіковані ще вище.

Перші проміжні результати дослідження підтверджують це. Компанії бачать, перш за все, у сферах “нових технологій автомобілів” та “оцифрування” підвищені потреби у навчанні. Лише чверть респондентів оцінюють своїх власних працівників достатньо кваліфікованими для нових технологій, тоді як при діджиталізації це становить лише 18 відсотків.

Пошук учнів часто через онлайн-канали

Приблизно у 80 відсотків учасників автобізнесу агентства зайнятості є найпопулярнішим засобом пошуку співробітників. Однак релевантність онлайн-каналів зростає, особливо в пошуках учнів, де друковані та рекламні об’яви в Facebook розподіляються приблизно порівну. У пошуках кваліфікованих працівників 51 відсоток покладаються на класичні реклами, 47 відсотків на Facebook і більше двадцяти відсотків на інші канали соціальних мереж, такі як Instagram.

Related posts

Напишіть відгук