Рекрутинг учнів на підприємство автобізнесу не є великою проблемою

Часи, коли документи потенційних учнів в автомайстерні, були складені на столах тих, хто відповідає за навчання, здається безповоротно відійшли в минуле. HR-ринок на сьогоднішній день є попитом на ринку, що ускладнює пошук компаніями кваліфікованих кандидатів.

Це також відноситься до автомобільних професій, навіть якщо ситуація тут не настільки драматична, як і в інших галузях промисловості. «Ми одноокі серед сліпих”

Ні один фахівець з підбору кадрів не зможе надати керівництву автоцентру єдину ідеальну інструкцію як знайти ідеальних новачків для автомайстерні. Одна з причин – існування багатьох субкультур серед сучасної молоді.

Портрет сучасної молоді явно відрізняється від покоління попередників. Вони віддає перевагу фіксованим робочим часам і місцям, а також чіткому розподілу зайнятості та вільного часу. Навіть більше, ніж сучасні 25-35-річні люди, вони 24 години підключені до своєї інтернет-спільноти через свій смартфон, де вони спілкуються та обговорюють все. Однак це не означає, що вони не шукають і не цінують живі контакти.

Пошук роботи через смартфон

Провідні фахівці підтверджують, що найважливішим інструментом для набору персоналу є стажування, тобто особистий контакт. Але відразу ж мають слідуювати цифрові канали. Молоді люди шукатимуть навчання в Інтернеті, використовуючи свої смартфони.

Тому хороша презентація вашої власної компанії в соціальних мережах має важливе значення; Це не даремно, а коштує часу і регулярних зобов’язаннь. Для цього потрібно буде не тільки створювати регулярний контент, але і поширювати його в цільових групах.

На відміну від цього, класичні об’яви щодо вакансій вже не діють. Це відноситься не тільки до медіа-засобів, а й змісту. Також об’ява в інтернеті не повинна включати в себе величезну кількість інформації і вимог, а дати відповідь на питання: «Чому я повинен почати навчання саме в цьому місці» Замість стандартних фраз, компанії повинні орієнтуватися на свої сильні сторони і відкрито показати на заявників які не відповідають старим нормам.

Інструктор по навчанню як “провайдер”

Потім, коли ми сподіваємося, правильних учнів знайшли, необхідно їх кваліфікувати і зробити лояльними до компанії. І тут теж багато чого змінилося останнім часом. Ті, що навчаються хотіли би відчувати себе не в якості дешевої робочої сили, а очікувати від тренерів, що вони будуть їх «постачальниками» до успішної кваліфікації.

Культура навчання також змінилася, оскільки тривалість уваги молодих людей постійно скорочується. Тому навчальний контент слід розділити на етапи та використовувати різні методи навчання. У контексті робочого проекту учням треба передати відчуття відповідальності.

Учні вербують учнів

Щодо вимог сьогоднішнього і завтрашнього дня, наставників можна заспокоїти: «Успішне навчання не ракетобудування, але складається з переплетення безлічі дрібних каменів мозаїки”.

Важливим фактором успіху є те, щоб підприємства автобізнесу розміщували рекламу для молодої цільової групи на сторінках своїх учнях. Вони відвідують, наприклад, школи та навчальні ярмарки або підписані на соціальні медіа Facebook і Instagram, у майбутньому також YouTube. Крім того, треба звичайно залишатися у контакті з зацікавленими молодими людьми до початку навчання на підприємстві та демонструвати перспективи для стажерів на ранній стадії та зберігати їх, оскільки: “Щоб бути успішним як компанія, нам потрібні успішні співробітники!”

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s