Чи почнуть автостраховики купувати запчастини у виробників чи постачальників?

Центральна асоціація кузовного ремонту Німеччини (ZKF) побоюється втручання автостраховиків в бізнес запасних частин в області деталей кузова. Це може ще більше ускладнити вже складну ситуацію з поверненням коштів за відновлення автомобілів після ДТП через низьку погодинну ставку.

Як пояснив ZKF в прес-релізі, деякі страхові компанії в даний час знаходяться «в пошуках останнього євро, яке можуть бути зекономлено при відшкодуванні підприємствам кузовного ремонту», цього разу, вже з темою запасних частин. “Мета є чіткою та зрозумілою, – каже генеральний директор ZKF Томас Аукем. «Низький рівень кількості контрактів, більш інтенсивний ремонт більш складних транспортних засобів призводить до занадто низьких узгоджених погодинних ставок, в той час як страхові компаній можуть хотіти взяти на себе закупівлю запасних частин.» Процес підбору необхідних запчастини організовує автомайстерня. Проте рахунок-фактуру на запчастини можна взяти безпосередньо від виробника чи постачальників до страхової компанії. “Це позбудить ще однієї життєво важливої ​​частини сьогоднішніх доходів у автоцентрах та майстернях кузовного ремонту”, – підкреслює Aukamm.

ZKF говорить це попередження на тлі, що частка товарів, що продаються при кузовному ремонті стає все більш важливим для автомайстерень. Це показує, щорічний звіт ZKF. За погодженням із страховиками, погодинні ставки для ремонту або робіт з технічного обслуговування можуть бути частково нижчими собівартості – це призвело за останні роки до поступового «перехресного фінансування» шляхом повернення з кузовними запчастинами. «Подальше втручання в бізнес спеціалізованих компаній по ремонту кузова може призвести до загибелі цих середніх підприємств, оборот яких в основному залежить від відновлення пошкоджень автомобілів,» говорить асоціація.

Отже, ZKF закликає своїх компаній-членів уважно подивитися на те, що системи автостраховиків в даний час запущені на постачальників запчастин в досліджуваному режиму або робляться перші кроки на цьому шляху.

Сумнівно, що бізнес-цілі можуть бути досягнуті, якщо страховик займається темою запасних частин. Також компенсація в іншому місці за відсутності комерційної маржі на запасних частинах не може бути рішенням, відповідно до ZKF. Для нейтрального придбання запасних частин є добре функціонуючі системи, а також галузеві платформи. Тому немає потреби в подальшому розширенні ринку страховиками у цьому не релевантному для них секторі.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s