Діджиталізація: Автоцентри мають взяти відповідальність за бренди

Діджиталізація – це не майбутнє, а вже давно є справжньою реальністю. Це заявляють провідні світові експерти. При цьому найбільша зміна у робочому середовищі – це місце створення цінності. Все більше і більше інтелектуальних машин перебирає завдання людини. Футурологи припускають, що в 2020 році люди частіше будуть звертатися до машин типу “Сірі”, ніж до своїх однолітків.

Це також впливає на вимоги клієнтів. Вони надають все більшого значення якості. Це також відчувають автокомпанії. На порівняльних порталах клієнти інформують себе: якщо для однієї компанії є погані рейтинги, багато хто вибирає іншу.

У той же час цифровий світ пропонує чудові можливості. Вони повинні використовуватися. Забудьте про сфери відповідальності брендів. Область відповідальності дилера – його локальний ринок! Щоб відповідати специфікаціям продажу виробника, дилер повинен продавати по всій країні.

Автосалон іде в Інтернет

Експерти в області автомобільної дистрибуції переконані, що прорив для онлайн-роздрібної торгівлі в автосалоні вже не далеко. Досвід провідних дилерських компаній, показує, що бренди є взаємозамінними, а клієнт не хоче довго чекати свого автомобіля. Він навіть готовий відмовиться від довго очикованної конфігурації автомобіля.

Більшість запитів з інтернету досягають дилерське підприємство пізно ввечері. Однак, ймовірність продажу зменшується, чим далі клієнт мешкає від автоцентру. Продажі в режимі онлайн здійснюються спеціалістами, які працюють окремо від виставочного залу. Вони повинні зосереджуватися виключно на віртуальному світі. Спеціалісти бачать майбутнє у продажах лише у великих кількостях. Тільки “рухаючи маси” дилер може щось заробити.

Традиційні автосалони повинні отримати користь від цифрового перевороту. Цифровий маркетинг означає, що транспортний засіб продається в середньому протягом двох годин. Після отримання платежу доставка здійснюється протягом п’яти-семи днів. Завдяки цифровим процесам дилерські компанії мають забезпечити швидке проходження автомобілів через підприємство. Немає часу на відставання між покупкою та маркетингом. Загальноєвропейський ринок також сприяє продажу проблемних автомобілів.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.