Виконання кліматичних цілей під питанням

Європейський автопром ставить під питання дотримання приписаних цілей збереження клімату 2021, та бореться за скорочення планових показників на 20-30 роки. «У нашій галузі існує велике занепокоєння, чи досягаємо ми мети на 2021, тому що це вже, надзвичайно, складно» заявив генеральний секретар Асоціації ACEA. Це ще одна причина, чому довгострокові цілі повинні залишатися “реалістичними”.

З 2009 року в Європейському Союзі існує вимога про те, що нові автомобілі від виробника можуть випускати в середньому лише 95 грамм двоокису вуглецю на кілометр до 2021 року. Фактично, середнє значення на 2017 рік становило 118,5 грамів – з невеликою тенденцією до зростання. “Незважаючи на зусилля, зроблені нами як виробниками, викиди CO2 в даний час вперше зростають”, – підтвердив представник асоціації. Причиною є вихід зі сцени дизеля, який споживає менше палива. Тим не менше, виробники намагалися зробити все можливе, щоб ці специфікації були досягнуті, особливо щоб уникнути високих штрафів.

Керівник ACEA знову відкинув плани Комісії ЄС накласти ще 30 відсотків скорочення викидів CO2 протягом 2021-2030 років. І він рішуче попередив Європейський Парламент, щоб не збільшити цю ціль до 50 відсотків. Лише 20 відсотків є реалістичними, сказав представних асоціації. “Звичайно, добре почувається висока ціль скорочення на папері, але ми хочемо переконатися, що те, що записано, може бути виконано, принаймні, у нашій галузі”.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.