IAA 2018: Обєднання в мережу пропонує величезне підвищення ефективності

Які рішення для мобільності майбутнього можна побачити на виставці комерційних транспортних засобів IAA в Ганновері, яку роль буде відігравати електронна мобільність у секторі комерційних автомобілів та якими заходами політикам слід підтримувати цей сектор? Відповіді дає президент Асоціації Автомобільної Промисловості Німеччини (VDA) Бернхард Маттес.

Які особливі виклики стоять перед комерційними автомобілями?

Бернхард Маттес: Звичайно, дигіталізація веде всю галузь вперед, включаючи постачальників і виробників причепів. Мережа пропонує надзвичайно високі показники ефективності, особливо в секторі транспорту та логістики, а витрата палива на транспортовану тонну зменшується – і з цим викиди CO2. І: безпека руху буде ще більше покращена шляхом оцифрування. Крім того, альтернативні приводи розробляються у всіх своїх варіантах і використовуються на дорогах. Звичайно, все це коштує багато грошей, інвестиції, зроблені компаніями, є величезними – і в той же час є ознакою їх інноваційної сили.

Здається, що індустрія комерційних автомобілів навіть попереду своїх колег по легкових автомобілях, коли справа доходить до мереж і автономного водіння?

B. Маттес: обидва цілком йдуть нога в ногу, а комерційна техніка є прикладом, наприклад, під час впровадження. Комунікація “truck2truck” вже існує в польових випробуваннях – і дає значні переваги з точки зору споживання палива, вартості та безпеки. Наступним кроком є бренд-впровадження, який є необхідною умовою для розгортання цієї розумної інновації.

Smart Cities, Smart Logistics – хороші умови для ідей. Коли ми вперше побачимо на практиці серйозні рішення?

Б. Маттес: Ця виставка надає важливі відповіді на питання міської мобільності та матеріально-технічного забезпечення: як товар буде доставлено у все більші міста ефективно, клімат-орієнтовано та своєчасно? Центральна частина постійно зростаючої онлайн-торгівлі – це “остання миля”, для якої учасники IAA пропонують розумні рішення. З’явилося багато нових електронних фургонів, що постачають товари з локальними нульовими викидами та тихо до передніх дверей. Це лише початок – з оцифруванням ми йдемо на шляху до “розумної логістики”.

Які рішення будуть у галузі, якщо в майбутньому не тільки німецькими містами буде заборонено в’їзд авто з ДВС?

B. Маттес: Сучасний дизельний двигун Euro VI не тільки надзвичайно ефективний у споживанні палива, але і чистий. Я припускаю, що в найближчі роки частка е-фургонів значно зросте, існують вже чіткі сигнали від ринку. Якість повітря в містах ніколи не була настільки хороша, як сьогодні – і стає все кращим і кращим. Я переконаний, що існують мудріші заходи, ніж заборона: зелена хвиля, швидке оновлення запасу, модернізація автобусних парків та комунальних транспортних засобів.

ЄС також вперше планує встановити ліміти використання палива для важких вантажівок. До теперішнього часу споживання є фактором витрат, і галузь дивиться в напрямку їх зниження . Чи сьогодні цього достатньо?

B. Mattes: Цілі скорочення викидів CO2, представлені Комісією ЄС, не є реалістичними. Ми не повинні забувати, що особливо важкі вантажівки в Європі вже є справжніми чемпіонами світу з економії палива – і це без будь-яких юридичних вимог. Це забезпечується жорсткою конкуренцією. До цих пір немає навіть сертифікованих рівнів споживання, і в Європі немає практичного досвіду регулювання CO2 у важких вантажівок. Комісія не повинна просто переносити автомобільні цілі на вантажні автомобілі на принципах “один на один”, а, скоріше, запровадження дешевих і мало поточних вантажних автомобілів. Це допомагає зберегти клімат та приносить інновації.

Особливо в транспортному секторі зростання залежить від вільного руху товарів та відкритих кордонів. Обидва, схоже, виходять з моди прямо зараз. Як ви оцінюєте ризики цієї політики?

Б. Маттес: Рост та процвітання потребують чесної та вільної торгівлі. Той, хто вірить, що вони зможуть зробити Європу придатною для майбутнього у довгостроковій перспективі за допомогою протекціоністських заходів, опиниться в глухому куті. Ми із занепокоєнням відзначаємо події в Brexit, включаючи митні бар’єри між США та Китаєм, називаючи лише кілька прикладів. Важливо, щоб ми вступили в конструктивний діалог з усіма учасниками та намагалися переконатись у добрих аргументах. Міжнародний поділ праці приніс процвітання мільйонам людей у всьому світі, особливо протягом останніх десяти чи п’ятнадцяти років, і цим не слід нехтувати.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s