Нові дилерські контракти Шкода в Європі

За результатами тримісячного переговорного марафону з Skoda Auto Deutschland, через нову версію партнерських угод, Асоціація Дилерів Skoda (VDS) отримує підтримку від своїх учасників.

Причиною нових контрактів є зміна в моделі бізнесу в автомобільній дистрибуції, але багато подій у автомобільній промисловості залишаються не повністю зрозумілими. Результат: численні завдання, обов’язки, винагорода та процеси не є контрольованими.

Не дивлячись на те, що партнерам Skoda не всі правила із чотирьох видів запропонованих контрактів (для дилера, для сервис-партнера, “цифровий” та агентський договіри) та одинадцять рекомендацій, подобаються, однак, як вважає, що “VDS Board”, “надає міцну основу для майбутнього нашого бізнесу”.

Партнером залишиться лише той, хто підписує

Зрештою, дилери зараз вирішують, чи хочуть вони піти цим шляхом далі, підписавши контракт до середини листопада. Він стане дійсним з 1 грудня 2020 року. Хто не підписує, до 30.11.2020 вибуває з мережі Skoda. Самі нові контракти узгоджені на невизначений термін.

З точки зору робочої групи, нові положення контракту дозволяють генерувати оборот і прибуток. Проте, “оцінка майбутнього бізнесу лише на основі наявних документів є неможливою”, – сказав  прес-секретар асоціації Керстен Борст. Шкода представила перший проект контракту тільки наприкінці травня, з метою завершити роботу у вересні. Принаймні в середньостроковій перспективі, буде достатньо роботи для дилерів Skoda в класичному бізнесі з продажу та сервісу.

Стосовно змісту нових контрактів, представлених виробником, є декілька ключових пунктів переговорів та результати:

– Електромобільність: контракт гарантує продаж через усіх партнерів, однак для моделей не встановлено базову маржу.

– Інтернет-збут: у майбутньому буде два шляхи к клієнтам : перший – через Інтернет-магазин, яким дилер може керувати самостійно або через імпортера. При цьому дилер виступає як постачальник послуг і отримує за це компенсацію.

– Дані клієнта: вони передаються в єдиний пул даних дилера та імпортера. Проте партнери зберігають свій суверенітет над даними, тобто вони можуть продовжувати використовувати їх, навіть якщо вони пізніше покинуть дилерську мережу Skoda.

– Цифрові продукти та послуги: тут дискусії залишаються невизначеними, оскільки практично немає конкретних додатків. Головне, що “Digital Partner” стане агентом Skoda у майбутньому. З іншого боку, він повинен заробляти на кожному із своїх клієнтів, кожного разу, коли відбувається цифрова бізнес-операція.

Наприкінці переговорів були скасовані численні загальні зобов’язання та, які були незрозумілими. З цією метою навички партнерів Skoda будуть оновлені, а саме: залучення клієнтів, їх обробка та консультування. “Просто тому, що інновації приходять, дилери та сервісні партнери не є зайвими”, зазначив представник Асоціації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s