Європейська Комісія недооцінює негативний вплив примусової електромобілізації на ринок праці в Європі.

Нещодавня доповідь FTI Consulting показує, що Європейська комісія недооцінює вплив примусового введення електромобілів на зайнятість в ЄС. Звіт було розповсюджено за тиждень до важливого голосування у Європейському парламенті щодо майбутніх показників CO2 для легкових автомобілів та фургонів.

У рамках своєї пропозиції щодо цілей CO2 після 2020 р. Європейська комісія опублікувала “оцінку впливу”, щоб визначити потенційні наслідки запропонованих цілей скорочення для автомобільної промисловості ЄС. Хоча Комісія визнає, що повноцінні електричні акумуляторні автомобілі менш трудомісткі, ніж автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, звіт FTI показує, що Комісія недооцінює негативний вплив запропонованих цільових показників CO2.

Згідно з доповіддю, в якій зібрані результати різних недавніх досліджень, поспішний перехід на повні електричні транспортні засоби матиме значний вплив на зайнятість. Це тому, що виробництво та обслуговування акумуляторних електромобілів є менш трудомісткими, ніж звичайні, зважаючи на їх меншу механічну складність та меншу кількість деталей.

Це може мати серйозні наслідки для ланцюга постачання автомобільних комплектуючих, що відповідно вплине на постачальників запасних частин та компонентів, згідно з дослідженням UBS, наведеним у звіті FTI. Дійсно, європейські постачальники автомобілів повинні будуть виробляти приблизно на 38% менше деталей та компонентів для електромобілів, порівняно з втратою близько 17% для виробників автомобілів. У дослідженні вказується, що багато хто з цих постачальників у ЄС є малими та середніми підприємствами, які, швидше за все, більше постраждають, ніж виробники автомобілів.

За оцінками, в майбутньому батареї складуть 35-50% вартості електромобіля. Проте дослідження вказують на те, що залишається невизначеною, чи будуть ці батареї вироблятися в Європейському Союзі або імпортуються. У випадку останнього, вартість, яку додають компанії ЄС (і мільйони європейців, які вони використовують) для автомобілів буде набагато нижча, підкреслюється у доповіді.

Політики повинні зіткнутися з тим, що ЄС стане надзвичайно залежним від рідкісних матеріалів та батарей, вироблених за межами Європи. Більше того, навіть якщо в ЄС будуть вироблятися великі обсяги батарей, ці висновки показують, що позитивний вплив на ринок праці буде не великим і вимагатиме навичок, які не мають сьогодні працівники автомобільної галузі.

Сьогодні на автоіндустрію припадає понад 11% загальної кількості зайнятих у виробництві в ЄС. У 14 регіонах ЄС – зокрема в Чеській Республіці, Німеччині, Італії, Словаччині, Угорщині, Румунії, Швеції та Великій Британії – автомобільний сектор навіть припадає на понад 20% загальної виробничої зайнятості. Як повідомляється в звіті FTI, примусова поштовх до електромобілів буде непропорційно впливати на робочі місця в цих регіонах.

“Автовиробники прагнуть рухатися до автомобілів з нульовим рівнем викидів настільки, наскільки вони здатні,”, – сказав генеральний секретар ACEA Ерік Джоннерт, коментуючи висновки доповіді. “Проте європейська мережа постачання автомобільних транспортних засобів повинна трансформуватися в такий спосіб, який є керованим, захищаючи зайнятість та довгострокову життєздатність сектора”.

Джонерт: “Цей звіт дає зрозуміти, що надмірно жорсткі цілі CO2, а також нереальна квота продажів електричних автомобілів (так звані” контрольні показники “) можуть призвести до серйозних структурних проблем у всьому ЄС”.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s