Хто є найбільш привабливим роботодавцем в автобізнесі?

Автомобільна дистрибуція явно відстає від автовиробників і постачальників автокомплектуючих, з точки зору привабливості як роботодавці. Про це свідчить Інтернет-опитування Інституту автомобільної промисловості (IfA) серед студентів та молодих фахівців в Німеччині. Однак тенденція останніх років, яка вказує на скорочення розриву у оцінці привабливості між промисловістю та торгівлею, продовжується.

Як результат, найпопулярнішим автодилером є Група Hahn, яка вперше очолює щорічне галузеве опитування. Велика дилерська група зі Штутгарту отримала середній бал 2,90 від респондентів. Переможець минулого року, Еміль Фрей Група (3,01), стала другою, за нею йде дилерська група Weller (3,23).

Для порівняння: компанія Bosch отримала від підростаючого покоління середній рейтинг 1,76. Таким чином, технологічний гігант вважається найбільш привабливим роботодавцем у галузі. Серед автовиробників Mercedes-Benz має найвищий рейтинг 1,78. Його доганяє Porsche (1,79). Поєдинок переможців завершує BMW з 2,09 балами.

Постачальники автопослуг знаходяться на такому ж рівні як і автодилери: згідно з IfA, найвища позиція у цій групі за TÜV Süd (3.02). Таким чином, привабливість цього роботодавця оцінюється на 0,22 бали краще, ніж у конкурента Dekra (3.24). Портал Mobile.de, Sixt та виробник мастильних матеріалів Liqui Moly розташувалися між двома великими тестовими організаціями.

Область провайдерів фінансових послуг демонструє диференційовану картину. Ці компанії користуються впливом своїх торгових марок, тоді як незалежні інститути мають значно слабші значення. Porsche Financial Services (2.67), “Мерседес-Бенц Банк” (2.68) і “BMW Bank” (3.03) розміщені на трьох основних позиціях.

Нове дослідження також показує, що такі фактори, як умови праці та робоча атмосфера важливіші при виборі роботодавця, ніж висока зарплата або перспектив кар’єрного росту. Розмір компанії відіграє підлеглу роль, 45,5 відсотка учасників оцінили цю позицію як не релевантну. Також у зв’язку з вимогами до професійної діяльності, м’які фактори позиціонують себе перед фінансовими перевагами, такими як службові автомобілі або смартфони. Опитані приділяють велике значення колективній робочій атмосфері та сильному командному духу.

Шукаючи роботу, студенти в першу чергу отримують інформацію на веб-сайтах компаній. Також консультуються у друзів та знайомих. Також важливим для орієнтації та інформації є Інтернет-портали / мережі, такі як LinkedIn, а також фізичні ярмарки вакансій. На відміну від цього, традиційні засоби масової інформації (газети, тощо) продовжують втрачати актуальність у пошуках роботодавця (тільки одинадцять відсотків).

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.