E-Mobility: обороти автосервісів мають залишитися стабільними до 2025 року

Різні виробники автомобілів перевершують себе з оголошенням наступу моделей у сфері електро мобільності. Не пізніше, ніж через два-три роки, можливо, буде доступна для європейського ринку, різноманітність нових електричних моделей, які можуть бути використані для різних потреб. Відповідно, очікується, що електронна мобільність забезпечить ще один стимул для розвитку підприємств автобізнесу.

На цьому тлі Європейські Асоціації Підприємств Автобізнесу проводять дослідження “Електромобіль 2025”, яке було вперше запущено в 2016 році. Дослідження зосереджується на впливі електронної мобільності на бізнес-післяпродажного обслуговування. Зниження продажів послуг сервісу, по крайній мірі на початку електричної ери, можна не боятися. Про це свідчать дослідження з використанням прикладу “великого технічного обслуговування”. Аналіз показує, що до 2025 року сумарні доходи, наприклад у Німеччині, скоротитимуться на рівні 3,6%, що враховується як інфляційні очікування. В цілому, у дослідженні, тільки в Німеччині бачиться потенціал продажу “основного обслуговування” в 2025 році на рівні 7,8 мільярда євро.

Наведений прогноз базується на наступному: в даний час близько 98 відсотків транспортних засобів в Європі є дизельними і бензиновими. Решта два відсотки поділяються на електричні, гібридні та автомобілі на газу. Останні складають близько одного відсотка від загального обсягу автомобільного парку. Це буде змінюватися в найближчі кілька років: протягом 2025 року асоціації прогнозують, що приблизно три чверті існуючих транспортних засобів будуть оснащені бензиновим (41%), дизельним (33%) двигунами. Решта парку автомобілів поділяють гібриди (16%), чисті електромобілі (5%) та інші альтернативні приводи (5%).

Якщо, по суті, відбувається більш всеосяжний перехід до електромобільності, і, як це передбачалося в дослідженні, це відображається у збільшенні частки гібридних транспортних засобів як перший крок, підприємства автобізнеса можуть очікувати збільшення продажів технічного обслуговування у секторі легкових автомобілів.

Для того, щоб отримати прибуток від цього, автомобільні компанії повинні відповідно позиціонувати себе. Тільки якщо підприємство автобізнесу, для всіх поточних технологій приводів, буде виступати як компетентна контактна особа, вона буде сприйнята клієнтами як така, і це може стати частиною перемоги, заявляють представники асоціацій автобізнес. Адаптивність, гнучкість, посилення інтеграції цифрових елементів та, насамперед, зовнішнішній вигляд дилера для клієнта, є критеріями для сталого і прибуткового бізнесу обслуговування автомобілів.

One thought on “E-Mobility: обороти автосервісів мають залишитися стабільними до 2025 року”

  1. Дійсно електробомільність, це неминуче найближче майбутнє. Але я б не говорив про катастрофу для автосервісу. Структурно сервіс перебудується, зміняться послуги, состав та кількість працівників буде іншою, сервіси будуть більш гнучкими та адаптивними до змін.
    Головне, як на мене, в центрі уваги підприємця буде людина: співробітники та клієнти. Роботи мають тільки допомагати.

    Подобається

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s