Дистрибуція VW 2020: Більше мова не йде про палаци з бетону та скла

Volkswagen робить систему дистрибуції автомобілів орієнтованою на майбутнє. Для цього виробник, разом зі своїми дилерами, принципово змінює модель продажів. Стартовий сигнал для нової моделі дистрибуції в Європі буде в квітні 2020 року.

Volkswagen і Європейська дилерська асоціація представили позавчора в Берліні, як буде виглядати світ для 5400 дилерів і партнерів Volkswagen і їх 54 000 співробітників на континенті. Метою є індивідуальна цілодобова підтримка клієнтів на основі унікального ідентифікатора клієнта Volkswagen, який виходить далеко за рамки покупки автомобіля. Близько п’яти мільйонів клієнтів по всьому світу щороку, разом з брендом Volkswagen будуть входити в новий світ мобільності і отримувати індивідуальні пропозиції на основі їх ідентифікатора.

Сам процес покупки також зміниться: онлайн-продажу повинні бути розширені, а прямі продажі стануть можливими. Є також п’ять нових форматів продажів і обслуговування, таких як City Showrooms або Pop Up Stores. У той же час автодистрибуция повинна стати більш гнучкою і ефективною. Matti Pörhö, президент Європейської асоціації партнерів Volkswagen / Audi (EDC), сказав, що скорочення витрат на десять відсотків є метою. «Ми тільки підвищуємо рентабельність завдяки новим стандартам». Адміністративні зусилля, наприклад, при прийманні в сервіс повинні бути скорочені наполовину.

Очікування клієнтів швидко змінюються

«Більше не йдеться про скляні палаци, – сказав Юрген Штакманн, директор зі збуту марки Volkswagen. «Ми дотримуємося цього шляху, тому що наше середовище швидко змінюється в умовах нових технологій, змінюються очікування клієнтів і нових учасників ринку».

Рушієм нової моделі продажів є прогресивна дигитализация і підключення до мережі парку Volkswagen, які вийдуть на новий рівень з появою нового повністю мережевого і електричного модельного сімейства ID з 2020 року. Потім клієнт з особистим ідентифікаційним номером буде знаходитися в центрі повністю мережевого світу мобільності, який буде забезпечувати безперебійну індивідуальну і цілодобову підтримку за межами покупки автомобіля. «Таким чином ми краще пізнаємо потреби наших клієнтів і можемо розробляти оптимальні індивідуальні пропозиції для кожного з них за допомогою інтелектуального управління даними, що вже успішно застосовується в інших галузях», – продовжив директор з продажу.

У майбутньому клієнти будуть отримувати безліч пропозицій за індивідуальним замовленням. Наприклад, транспортний засіб постійно оновлюється за допомогою мобільного зв’язку з використанням оновленого програмного забезпечення на борту, або транспортний засіб повідомляє дилеру через додаток Predictive Maintenance, що наступний сервіс повинен бути виконаний. Також можна буде отримати доступ до численних пропозицій цифровий екосистеми «Volkswagen We», таких як «We Park», «We Deliver» або «We Connect». Крім того, він також буде надавати послуги за межами свого власного автомобіля, такі як “We Share” – пропозиція з прокату автомобілів Volkswagen.

Масове розширення онлайн-бізнесу

Важлива роль в розробці нової моделі продажів відноситься до онлайн-бізнесу. Зараз це розширюється. В рамках нового цифрового партнерства зі своїми дилерами Volkswagen розробить загальну інтернет-платформу, яка дозволить завершити процес покупки до укладення контракту, включаючи фінансування, оплату і навіть оплату старих автомобілів. Клієнти зможуть вибирати з повного спектру моделей бренду і здійснювати покупки онлайн з їх переважним дилером. Для Volkswagen нова платформа вперше пропонує можливість прямих продажів, яка має намір використовувати бренд в основному в області програмного забезпечення і онлайн-сервісів. Штакманн підкреслив, що дилер постійно бере участь в бізнесі і також отримує винагороду. Pörho передбачає, що нова бізнес-модель пропонує більше можливостей для авто дистрибуції, ніж попередня.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s