Дослідження: Нова мобільність зменшить кількість дилерів

Автодилери та споживачі більш тісно пов’язані з майбутнім мобільності, ніж багато експертів галузі можуть собі уявити, очікуючи значного скорочення власного володіння автомобілями, згідно з новим дослідженням від Cox Automotive.

Фактично, за словами аналітиків, дилери прогнозують ще більш різке падіння володіння автомобілем, ніж самі споживачі, протягом наступних п’яти років (28% проти 18%). Проте, хоча більшість опитаних дилерів визнали цю можливу як реальність, лише один з 10 побачить нову мобільність як загрозу для їх поточного бізнесу.

Компанією Cox Automotive було проведено інтерактивне опитування 430 франчайзингових та незалежних автомобільних дилерів в США.

Серед висновків:

• очікується сильне зростання альтернативи традиційному володінню автомобілем. Подібно до будь-якої індустрії, яка переживає трансформацію, згодом споживач визнає це головним чинником. Хоча в зародковому стані мобільність не буде відрізнятися. У найближчі 10 років майже половина (47%) дилерів бачать споживачів, які володіють або орендують менше транспортних засобів на одну особу, як прямий результат збільшення кількості варіантів мобільності та впровадження автономних транспортних засобів на масовий ринок.

• Нові форми мобільності розглядаються як можливість, а не загроза. Серед дилерів, які зазначили як загрозу зниження продажів нових автомобілів та зниження маржі, 45% говорять, що вони бачать нові моделі спільної мобільності, такі як підказки про поїздки, обмін автомобілями та підписки на автомобілі, як нові джерела доходів. Три з чотирьох дилерів бачать перевагу в наданні цих спільних послуг у своїх дилерських центрах, при цьому мобільність – це можливість використати нову споживчу базу. Більше половини (59%) також вважають, що фіксовані операції відіграватимуть більш важливу роль, коли транспортні засоби, що використовуються для прогулянки на велосипеді та обміну автомобілями, забирають більше миль і вимагають додаткового обслуговування.

Всі представники дилерів, які обстежили ці нові рішення щодо мобільності, пов’язують їх скоріше з невизначеністю навколо вибору, а не відмовою від самих моделей. Це включає в себе знання про те, як встановлювати ці послуги, як отримати ці послуги та загальну економічну вигоду.

“Дилери наближаються до ландшафту мобільності з широким відкритим поглядом”, сказав Джо Джордж, президент Cox Automotive Mobility. “Хоча традиційні права власності на автомобілі не зникнуть найближчим часом, ми зосереджуємось на тому, щоб дозволити дилерам використовувати інноваційну мобільність користувачів та спільні рішення для обслуговування автопарків, щоб підтримувати їхні бізнеси”.

• Нинішня модель посередництва зміниться, але вона не піде далеко Навіть з переходом від традиційної власності до користування та більш персоналізованого дизайну “один до одного” по замовленню, 72% дилерів не розглядають ці тенденції щодо мобільності як закінчення моделі посередництва. Вони вважають, що число продажів автомобілів в експлуатації не буде зменшено. Однак, при цьому, 57% опитаних дилерів кажуть, що буде потрібно менше дилерських центрів, протягом наступних 10 років.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s