Дослідження: як врахувати непродуктивні години при кузовному ремонті

Протягом багатьох років компанії кузовного ремонту переживають зниження прибутковості при ремонті автомобілів після ДТП. Дослідження, яке ініційоване секцією підприємств кузовного ремонту при Асоціації Автобізнесу Німеччини має стати надійним провідником і надати технічну допомогу в виявленні та зниженні непродуктивних годин при роботах кузовного ремонту та фарбуванні.

Причини зниження рентабельності є різноманітними. Можлива причина зростання витрат включає збільшення затрат адміністративного персоналу до робочих годин «продуктивного» персоналу в автомайстерні, які не можуть бути зараховані на певне замовлення клієнта. Інші причини включають роботу, яка необхідна для професійного ремонту, але не може бути виставлена ​​в рахунки з різних причин.

Забезпечення чисельного доказу є дуже складним на практиці, оскільки все більш і більш не визначеною непродуктивна діяльність, серед іншого, виникла проблема з управлінням пошкодженнями. На сьогоднішній день виклик полягає у забезпеченні того, щоб точні вимірювання цих непродуктивних годин при ремонті автомобілів були доступними і включаються в рахунки за контрактом з страховими компаніями.

Автобізнес-Асоціація буде інформувати своїх учасників щодо результатів цього дослідження.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s