Нові стратегії продажів у автоіндустрії: Знижка замість штрафу

Тільки кількість не враховується: у майбутньому автоіндустрії більше не доведеться продавати якомога більше моделей, але, насамперед, правильні моделі.

Без нових стратегій продажів автовиробники будуть стикатися з високими штрафними санкціями після 2020 року. Конкретне зниження CO2 для загального парку автомобілів може бути досягнуто лише за умови оптимальної суміші продаж електромобілів, гібридів та звичайних транспортних засобів. Проте, багато виробників все ще не мають необхідних систем контролю для їх імплементації, діагнозує компанія Horvath і Партнери в недавньому дослідженні.

З 2020 року загальна межа СО2 в 95 грам на кілометр буде застосовуватися по всій Європі – не для одного автомобіля, що продаються одним виробником, а в середньому для всього нового автопарку. Той, хто не дотримується значення, повинен сплатити штраф після перехідного періоду, який базується на кількості відхилень та кількості проданих автомобілів. Для багатьох виробників тризначні мільйони або навіть більші суми будуть зібрані відповідно до поточного стану.

Саме завдяки збільшенню пропозиції електричні автомобілі, що не містять CO2, або гібридів з низьким вмістом CO2, штрафів, можливо, можна бути уникнути; економні автомобілі також повинні знайти покупців. Але оскільки E-Mobile заощаджує корпорації гроші, уникаючи штрафів, їх можна також проштовхнути на ринку через значні знижки. Згідно з розрахунками Центру автомобільного менеджменту (CAR) в Університеті Дуйсбурга-Ессена, продаж електричних автомобілів, як і раніше, буде вигідним навіть за умови збитків виробників понад 10 000 євро на один автомобіль. У Volkswagen, наприклад, “додаткова вартість” на e-mobile становить 11 900 євро, у Daimler навіть 12 400 євро. Гроші, які можна було б передавати, принаймні частково, до дискримінаційних клієнтів у вигляді знижок.

Регулювання ціни в режимі реального часу

Експерти Horvath також рекомендують знижки. “Щоб контролювати попит, продажі акумуляторних машин та гібридів, які підключаються до акумуляторів, повинні бути максимально ефективними, аж до зниження цін”, – пояснює експерт у галузі автопромисловості Dietmar Voggenreiter. У той же час, високопродуктивні двигуни внутрішнього згорання повинні бути підвищені в ціні , щоб переорієнтувати покупців на більш економічні типи транспортних засобів. “Перш за все, кожен виробник повинен визначити оптимальну комбінацію продажів, а з цього встановити конкретні цілі продажів для кожного окремого типу автомобіля прямо до дилерських центрів”, – підкреслює колишній менеджер з продажу Audi. Фактичні ціни потім повинні бути скориговані в реальному часі. Якщо пороги будуть перевищені, продажі та маркетингові заходи повинні якнайшвидше протидіяти цій тенденції.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s