Дослідження: більшість автовласників хочуть володіти даними свого автомобіля

Опитування, проведене в компанією Ipsos, глобальною незалежною дослідницькою компанією ринку, виявило, що 86 відсотків споживачів зазначають, що власники транспортних засобів повинні мати доступ до даних водія та автомобіля, також відомі як телематика. Опитування також показало, що 88 відсотків споживачів вважають, що власник транспортного засобу повинен вирішити, хто має доступ до цих даних.

Для опитування було проведено інтерв’ю з вибіркою 4581 водіїв дорослого віку з континентальної частини США.

Результати цього опитування з’явилися в той час, коли продовжуються дебати про дані транспортних засобів, повідомляє асоціація. Щорічно автомобілі стають ‘розумнішими’ та наповнені телематичними технологіями, які дозволяють в режимі реального часу, бездротово, передавати інформацію, пов’язану з поведінкою водія, такими як керування, прискорення та гальмування; та здоров’я автомобіля, включаючи використання палива, викиди та години роботи двигуна. Проте, як зазначає технологія, автовиробники отримують ексклюзивний доступ до даних транспортних засобів за рахунок споживачів, повідомляє Асоціація Auto Care.

‘Ці результати повинні стати проривом для автовиробників’, – сказав Білл Ханві, президент і головний виконавчий директор компанії Auto Care Association. ‘У той час, коли американці закривають очі на багато питань, результати цього опитування показали, що значна частина споживачів підтримує своє право на отримання повного доступу до своїх даних про транспортні засоби’.

‘Без права контролювати, куди надходять їх дані, автовласники можуть зіткнутися з більшими незручностями, більшою вартістю та меншою кількістю варіантів догляду за своїм транспортним засобом’, – додав Ханв’є.

Серед найбільш помітних знахідок опитування, наголошують в асоціації, була низька поінформованість про телематику я таку, яка є формою бездротових технологій у транспортних засобах, яка спрямована на забезпечення безпечності та зручності керування автомобілем завдяки моніторингу та збору даних, включаючи інформацію про технічне обслуговування та ремонт. Майже 3 з 4 споживачів (72 відсотки) сказали, що нічого не чули про телематику. Після того, як вони були забезпечені визначенням, 63 відсотки респондентів все ще сказали, що вони не дуже знають або взагалі не знайомі з телематикою.

Наслідки для цього незнання також були очевидними в результатах дослідження, повідомляє Auto Care. Дистанційна діагностика транспортних проблем – одна з первинних точок продажу телематики; однак, на сьогоднішній день, тільки виробники автомобілів можуть скористатися цією інформацією. У результаті, власники транспортних засобів не мають ніякого вибору, коли справа доходить до обслуговування своїх автомобілів.

Дослідження показало, що 71 відсоток респондентів неправильно припустили, що власник транспортного засобу має доступ до даних водія та автомобіля, що перевищує відсоток респондентів, для яких це виробники автомобілів, і дилерська компанія має доступ до цих даних (відповідно 59 та 44 відсотків ). І майже половина респондентів (45%) неправильно вважали, що власники транспортних засобів володіють даними своїх автомобілів.

Опитані також повідомили про змішані почуття щодо досягнень у технології автомобілів:

  • Вісімдесят відсотків погодилися з тим, що досягнення техніки безпеки в автомобілях роблять їх більш безпечними на дорозі. Проте 70 відсотків сказали, що вони вважають, що технологічні досягнення в транспортних засобах роблять водії занадто залежними від особливостей безпеки;
  • Половина (50 відсотків) сказали, що вони скептично налаштовані на нові технології автомобілів, і
  • П’ятдесят дев’ять відсотків заявили, що вони спеціально шукають нові технології в транспортних засобах, які вони планують придбати або орендувати, а 45 відсотків віддають перевагу автомобі]лям з меншими технологічними характеристиками.

 

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s