Великий потенціал для нових концепцій мобільності

Зробити свій власний автомобіль доступним іншим або разом долати відстань з іншими пасажирами – згідно з дослідженням цифрової асоціації Bitkom, ці речі, зважаючи на зростаючий трафік в містах, є предметом великого інтересу серед громадян Євросоюзу. Згідно з цим, 90 відсотків людей, наприклад у ​​Німеччині, бачать переваги в таких концепціях, як обмін автомобілями або обмін автотранспортом.

Для того, щоб такі пропозиції були росповсюджені більш широко, курс також повинен бути закріплений на законодавчому рівні, вимагають Європейські асоціації автобізнесу.

Якщо ми хочемо перейти певну необхідну межу у містах, нам потрібен новий цифровий менеджмент мобільності. Ми не потребуємо менше, але краще організованої мобільності, що є більш ефективним та чистішим. В даний час ми, на крок від аналогового до цифрового віку.

Нові концепції мобільності мають потенціал для повної зміни та масового вдосконалення нашого суспільства, сказав Президент Bitcom Ахім Берг. Мобільність повинна бути індивідуальною, але також можливою легко переключатися між різними пропозиціями.

Законодавство необхідно адаптувати

Проте нові ідеї часто суперечать діючим десятиліттями, антиінноваційним нормам. Це вимагає термінової модернізації закону про пасажирські перевезення. Наприклад, скасування зобов’язання повернути орендований автомобіль з водієм, може допомогти уникнути неекологічних порожніх поїздок. Поточні правила передбачають, що такі транспортні засоби повинні спочатку повернутися до свого місцезнаходження, перш ніж вони зможуть прийняти новий замовлення.

Перш за все, це регулювання спрямоване на те, щоб не дати новим постачальникам прямо конкурувати з традиційною галуззю таксі. Проте повна лібералізація не призведе до очикованих результатів. Пропозиції щодо спільного використання автомобілів та поїздок повинні наповнювати смислом існуючу транспортну структуру. І пропозиції – як у громадському транспорті, так і в додаткових концепціях – повинні, перш за все, бути прості у використанні.

Зростання пропозицій обміну автомобілями, в деяких містах США, навіть привело до додаткових заторів, тому що більше автомобілів вийшли на дороги. Start-up у Гамбурзі пропонує послуги трансферу в периферійних районах міста у співпраці з громадським транспортом. Важливо, щоб відповідні послуги були тісно пов’язані з існуючими публічними пропозиціями.

Той факт, що нова мобільність самі по собі, автоматично, не розгрузить дороги, погоджуються всі експерти. Для цього також потрібна якісна наступальна стратегія громадського транспорту, яка повинна йти рука об руку з управлінням рухом міста.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.