Автозапчастини: Інтернет-торгівля продовжує зростати

Автозапчастини все частіше продаються в Інтернеті. До 14 відсотків складає частка в мережі Інтернет від загального обсягу продажу запасних частин, згідно дослідження асоціації незалежних дистриб’юторів запасних частин на ринку післяпродажного обслуговування (VREI), та консалтингової фірми 2HMforum, чиї дані були зібрані в шести європейських країнах. Фахівці навіть прогнозують збільшення до 18 відсотків загального обсягу ринку.

В порівнянні з золотим періодом зростання онлайн продажів з двозначними цифрами на початку десятиліття, зростання сповільнилося. Хоча на деяких ринках очікується прискорення росту в найближчі роки. Тут, темпи зростання відрізнятися по Європейским країнам, наприклад, від чотирьох до п’яти відсотків у скандинавських країнах і Франції і вісім відсотків в Німеччині.

Інтернет-гравці очікують аналогічної консолідації ринку, як це в даний час спостерігається в класичній дистрибуції запчастин. Зростаюче залучення оптових торговців до онлайн-бізнесу – це, на думку опитаних експертів, дуже імовірно. Крім того, нові онлайн бізнес-моделі, комбіновані з сервісними пропозиціями, наприклад, сервісна платформа «who-can-fix-my-car» в Великобританії, яка пропонує онлайн-продажі автозапчастин. «На тлі подальшого стратегічного партнерства онлайн зростання між підприємствами автобізнесу, роздрібних торговців і виробників стає більш важливим,» заявив Томас Фішер, генеральний директор VREI.

Різниця в ціні в онлайн-торгівлі

Як і раніше більш вигідні ціни в інтернет-дистрибуції. За даними дослідження на сьогоднішній день, різниця цін з «класичним» каналом продажів зросла до 30 відсотків, хоча більшість респондентів – власників магазинів запчастин тепер очікують стабілізації або навіть зниження цього розвитку. Що стосується загальноєвропейської конвергенції рівнів цін, до сих пір немає остаточного консенсусу серед опитаних експертів.

Related posts

Напишіть відгук