Дизель: нові дані свідчать, що сучасні дизельні автомобілі мають низькі викиди забруднюючих речовин на дорозі.

Нові дані, опубліковані Європейською асоціацією виробників автомобілів (ACEA), свідчать про те, що дизельні машини останньої генерації випромінюють низькі викиди забруднюючих речовин на дорозі. Ці дані вимірювалися у реальних умовах водіння, водіями різних національних органів, що затверджують типи.

Протягом минулого року на європейському ринку було представлено близько 270 нових типів дизельних автомобілів, затверджених відповідно до стандарту Euro 6d-TEMP. Нові дані показують, що всі ці дизельні автомобілі знаходятся значно нижче порога NOx випробування викидів режимі реального водіння, який застосовується до всіх нових типів автомобілів з вересня 2017 р. Більш того, вже сьогодні більшість з цих автомобілів показують результати, що вони знаходяться нижче суворого порогового показника NOx, який буде обов’язковим з січня 2020 року.

RDE вимірює основні забруднювачі, такі як NOx та частинки, що викидаються автомобілями під час руху на дорогах загального користування в широкому діапазоні умов. Таким чином, RDE гарантує, що рівні викидів забруднюючих речовин, виміряні під час лабораторного випробування (WLTP), підтверджені на дорозі, а також, що при щоденному водінні автомобілі не перевищують правові межі.

Кожний з цих 270 дизельних автомобілів, що відповідає вимогам RDE, являє собою цілу сім’ю подібних автомобілів різних варіантів, тому на ринку існує безліч низькочастотних дизельних автомобілів. Німецький автомобільний клуб ADAC, за оцінками, має сьогодні більш ніж 1200 різних автомобілів, що відповідають вимогам RDE. Крім того, їхня доступність швидко зростає.

Ерік Джоннерт, генеральний секретар ACEA, сказав: “Ці нові дослідження доводять, що сучасні дизельні машини, що підтримуються політикою відновлення автомобільного парку та поєднані з альтернативними силових агрегатами, відіграють важливу роль у допомозі містам у виконанні цілей щодо якості повітря. Паралельно дизельні транспортні засоби будуть продовжувати залишатися важливими для скорочення викидів СО2 у коротко- та середньостроковій перспективі, навіть якщо всі виробники розширюють свою пропозицію щодо електрично заряджених автомобілів. ”

Джоннерт: ” Автомайстри зробили значні інвестиції, щоб швидко доставити ці масові скорочення викидів NOx. Важливо, щоб ми зупинили демонізацію дизельної техніки в цілому. Замість цього ми повинні розрізняти старий дизельний парк і новітнє покоління транспортних засобів. ”

Ці висновки підтримуються третіми сторонами. ADAC нещодавно провела незалежне тестування на дистанційних транспортних засобах, що відповідають вимогам RDE, і встановили, що сучасні дизелі викидають на 85% менше NOx в середньому, ніж автомобілі євро 5, і робить висновок, що останні дизелі є “дуже чистими”2. Їх додаткове випробування показало, що найефективніші RDE-сумісні дизели Euro 6 викидають на 95-99% менше NOx, ніж автомобілі Euro 5.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.