Бізнес ретро автомобілей: європейський досвід

В рамках нового дослідження «Класичні автомобілі – мільярдний ринок в стадії зміни» консалтингова фірма BBE Automotive вивчила ринок для молодих і старих ретро-автомобілів в Європі.

Дослідження підтримано Німецькій асоціацією автомобільної промисловості (VDA), Німецької асоціацією автомобільного бізнесу (ZDK) та Асоціацією імпортерів автомобілів (VDIK).

На думку авторів дослідження, ринок реальних класичних автомобілів, тільки в Німеччині налічує близько 2,2 мільйона автомобілів. Це класичні автомобілі у віці 30 років і старші, а також молоді ретроавто у віці від 20 до 30 років разом являють собою обсяг ринку близько 10 мільярдів євро.

Кількість класичних автомобілів на цьому ринку буде рости, зокрема, за рахунок більш дешевих автомобілів. Проте, обсяг ринку стагнує, оскільки молоді власники витрачають менше на класичні автомобілі. Тим не менш, дослідження показує, що 15 мільйонів чоловік, тільки в Німеччині, зацікавлені в класичних автомобілях

VW Жук найбільш популярний ретро автомобіль

З більш ніж 50 000 автомобілів, VW Beetle є і залишиться найпопулярнішою моделлю класичного автомобіля в Німеччині. Далі йде Mercedes-Benz W 123. З VW Golf, BMW 3 Series і Mercedes-Benz E-Class (W 124).

В цілому, в класичному сегменті автомобілів домінують німецькі бренди, 70 відсотків всіх класичних автомобілів старше 30 років несуть німецький логотип бренду. За ним слідують італійські бренди з часткою 7 відсотків, за ними слідують британці і США з 6 відсотками і французькі бренди з часткою в 5 відсотків.

Нові цільові групи

Індустрія класичних автомобілей повинна адаптуватися до нових цільових груп. Класичні автомобілі майбутнього, це вже не просто більш дорогі преміальні моделі, як було в минулому. Моделі економ-класу 1980-х і 1990-х років стають дедалі цікавішими. Вони купуються з тих же емоційних причин, що і більш дорогі класичні автомобілі: веселе водіння, згадуючи старі часи.

Проте, бажання витратити на придбання цієї класики обмежена. У той же час дослідження показує зниження цін на старовинні автомобілі преміальних марок. Ціни на пропозиції для класиків, таких як Mercedes SL і Porsche 911, відчувають тиск. Однак з історичними томографами, такими як VW Beetle, спостерігається зростання цін.

Щорічне збільшення на 70 000 автомобілів

Автори дослідження очікують, що в найближчі роки щорічне збільшення складе близько 70 000 автомобілів, що позначиться на 30-річному переході. На додаток до преміальних брендів вони включають, зокрема, кабріолети, купе і спортивні автомобілі, а також колишні східнонімецькі і східноєвропейські бренди, для яких є віддані спільноти.

Регіональні старовинні автостоянки

У дослідженні також вивчалося регіональний розподіл молодих і старших ретро-автомобілів. Більш старого явно знаходяться в сильних регіонах з високою купівельною спроможністю. Німецька столиця класичного автомобіля – Мюнхен з майже 20 000 зареєстрованими старовинними автомобілями. Тут частка загальної володіння автомобілем становить 2,7 відсотка в порівнянні з 1,5 відсотка по всій країні.

Вище середньої кількості також можна знайти в промислових регіонах районі Німеччини. Дослідження показує також відмінність окремих типів транспортних засобів за регіональним принципом.

Керуючий директор VDA Йоахим Дамаска: «Німеччина вважається батьківщиною автомобіля, і автомобільна промисловість шанує свої традиції: старовинні автомобілі – ідеальні посли брендів і просувають якість, довговічність, інновації та дизайн.

VDA прагне гарантувати, що історичні транспортні засоби можуть продовжувати використовуватися на дорогах загального користування без будь-яких проблем. Олдтаймери не можуть і не повинні пристосовуватися до поточних стандартів. Їм має бути дозволено зберігати свій первісний характер. Однак технічний розрив між поточними і історичними транспортними засобами має тенденцію до збільшення. Ось чому нам потрібні виключення для старовинних автомобілів в майбутньому.

У найближчі роки ми зможемо помилуватися ще більш класичними автомобілями на наших вулицях. Ця тенденція продовжується. Нові, особливо молоді цільові групи, відкривають для себе класичні автомобілі. Тому олдтаймерам все більше і більше співчувають і вони привертають все більше і більше людей: ми хочемо зберегти цей позитивний образ».

Керуючий директор VDIK Томас Альмерот: «Значимість класичних і старовинних автомобілів на європейських ринках неухильно зростає, і для наших компаній-членів VDIK, представників міжнародних автомобільних брендів в, цей ринок все частіше стає економічним чинником з точки зору створення іміджа бренду, управління брендом і лояльності до бренду.

Тема також стає все більш цікавою для азіатських брендів, багато з яких присутні на німецькому ринку вже 30 років і більше. Кілька міжнародних автовиробників навіть створили музеї автомобілів в Європі, щоб підкреслити свою традицію автомобільних брендів і підтримати своїх клієнтів і автомайстерні допомогою і порадами ».

Головний виконавчий директор ZDK Dr. Аксель Коблиц: «Значимість ринку Олд- і Янг таймера також зростає для спеціалізованих авто в німецькій автомобільній промисловості, що спонукало ZDK ввести в липні 2009 року знак якості« автомобіль-фахівець для історичних автомобілів».

З цією метою були встановлені деякі стандарти для обслуговування і ремонту історичних транспортних засобів, які компанія повинна виконати, якщо захоче нести цю додаткову назву. У той же час близько 700 автомобільних компаній в Німеччині мають право на це.

Ще одне важливе завдання – підтримувати і забезпечувати досвід і навички для ремонту і обслуговування історичних автомобілів в наших підприємствах.

У період з 2009 до 2016 року промислова модель додаткової кваліфікації «Автомобільна мехатроніка для старої і молодий техніки двигуна» випустила близько 200 успішних випускників в восьми містах.

Висновок

– Європейський ринок класичних автомобілів реального часу і старовинних автомобілів має обсяг близько 70 мільярдів євро.

– В даний час ринок зростає, особливо недорогі транспортні засоби з 80-х і 90-х років. Серед них також багато автомобілів економ класу.

– Тим не менш, галузь повинна адаптуватися до нових цільових груп, які приділяють більше уваги, ніж будь-коли, оптимальному співвідношенню ціни і продуктивності.

Advertisements

Related posts

Напишіть відгук