Підготовка персоналу: автобізнес має позиціонувати себе як приваблива галузь

Треба активно залучати молоде покоління до сучасної автотехніки

Захоплення автомобілями все ще має місце серед молодих людей. Це так і залишиться, тому що автомобіль, як і раніше, є привабливим для багатьох високотехнологічним продуктов, незважаючи на всіх дискусії щодо дизелів, та частою критикою в ЗМІ двигуна внутрішнього згоряння.

Але при цьому, вимоги до всіх професій в автомобільному бізнесу неухильно зростають. До автосалонів і автомайстерень необхідно залучати стажерів з подальшим наданням їм базовою кваліфікаціі.

Що робити автомобільним компаніям, щоб конкурувати з іншими галузями, що розвиваються?

Це постійний виклик позиціонувати себе серед молоді, як бажаний сектор у боротьбі за відповідний молодий талант. Тут все має бути використано, незалежно від того, чи мова йде про школи, навчальні центри, компанії, батьків, вчителів, майстрів, виробників, імпортерів чи асоціації. Важливим будівельним блоком має бути власна  ініціатива представників автобізнесу. Це відкриває багато дверей у школах та агентствах зайнятості, оскільки це захоплює. Пропозиція зайнтості має бути спеціально орієнтована на наших нащадків через нові соціальні медіа-проекти.

Гострим стоїть питиння розміру оплати праці автомобільних компаній своїм працівникам. 

Розмір заробітної плати залежить від різних параметрів, таких як кваліфікація, досвід та область відповідальності. Але плата – це лише один фактор для привабливості роботи. Хто робить свою роботу добре, отримує визнання і має перспективи на майбутнє в компанії, для яких заробітна плата, безумовно, не є єдиним вирішальним фактором. Однак зі збільшенням диджиталізації і зростаючим попитом на таких фахівців, це стає фактором жорсткої конкуренціі, і, звичайно, зарплата відіграє велику роль.

Тим не менш, кожен, хто дійсно зацікавлений у придбанні молодшого персоналу та відкриває йому перспективи, має хороші шанси задовольнити дефіцит кваліфікованих працівників. У той же час, автомобільному бізнес має також адаптуватися до наступного покоління,  в даний час у випадку з покоління Z. Це молоді люди, що народилися в період з 1995 по 2010 рік. Вони активно використовують всі потоки обробки цифрової інформації. Проблема полягає в тому, що автомобільні компанії не показують молодим людям способи, за допомогою яких ці ноу-хау можна використовувати для власного бізнесу. Постійний обмін і взаємне визнання учасників автобізнесу, тут є надзвичайно важливими.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.