Автовиробники повинні кардинально змінити свої стратегії продажу

Автодилері в Європі дивляться в майбутнє до наступної кризи, а саме високі штрафи за викиди CO2 автомобілів, які вони продають. Щоб врятувати ситуацію до 2020 року, необхідно продавати багато електромобілів та підключаємих гібридів. Але розподільна мережа виробників не готова до цього, за даними аналізу, проведеного консультантом з управління Horvath & Partners.

З 2020 року ЄС матиме середню межу в 95 грамів CO2 на кілометр для всього автопарку. За даними керівництва консалтингової компанії Horvath & Partners, середній автомобіль, проданий, наприклад, на німецькому ринку, наразі перевищує 127 грамів на кілометр. Це загрожує виробникам з 2021 року, менш ніж за три роки штрафом у розмірі перевищення 95 євро за грам. Як зараз, це буде в середньому 2090 євро за автомобіль.

Тим не менш, деякі інструменти, які відповідають обмеженням,  автовиробники все ж таки мають в своїх портфоліо, а саме електромобілі та гібриди, які мають позитивний вплив на розрахунок середнього вихлопу. Щоб ці альтернативні концепції були ефективними, виробникам доведеться шукати оптимальну комбінацію продажів для своїх типів приводів. Проте, «як і раніше, системи управління, необхідної для реалізації цієї концпції не вистачає в багатьох автовиробниках», говориться в заяві експертів.

Згідно з заявами експертів Horvath & Партнерах, граничні значення не можуть бути дотримані навіть з порівняно чистими двигунами внутрішнього згоряння. Викиди CO2 95 грамів на кілометр відповідають споживанню 4,1 літра бензину або 3,6 літра дизельного палива. Це значення не може бути досягнуто на даний момент тільки з двигунами внутрішнього згоряння. Концепції альтернативного приводу повинні допомогти, але, як відомо, їхній потенціал продажів залишається низьким.

Сприяння електричним транспортним засобам замість кінських сил

«Для того, щоб управляти попитом на  автомобілі з живленням від батарей і підключаємих гібридів, повинні бути введені оптимальні системи “делікатних” знижок,” радить представлник консальтингової кампанії. Також його порада: “У той же час авто з великими двигунами повинні бути підвищені в ціні, щоб перенаправити покупців цих типів автомобілів”.

Отже, контролю над автовиробниками повинно бути встановлено інші пріоритети. Поки що необхідно зосередити увагу на показниках продажів та балансі продажів. З 2020 року баланс CO2 також повинен бути правильним. За словами експертів, кожному виробнику тепер доведеться визначити оптимальну комбінацію продажів і встановити цілі продажів для кожного окремого типу автомобіля в автосалонах. Якщо виявляються невірні коефіцієнти та перевищення граничного значення CO2, необхідно враховувати належні продажі та маркетингові заходи.

Тому розподіл та перевірка модельного міксу вимагають спільної роботи автодилерів та автовиробників на новому рівні. “Контроль за показниками продажів та обмеження CO2 – це новий виклик, який європейські виробники повинні негайно вирішити, якщо вони хочуть своєчасно оперативно реалізувати свої продажі”, – заявляють автоексперти.

Advertisements

Related posts

Напишіть відгук