Як нездатність навчати сервіс-консультантів впливає на прибутковість

Здебільшого, дилерські служби сервісу є прибутковими, і плинність кадрів в них, згідно даними Американської Асоціації Дилерів нижча на 27,2%, аніж у відділах продажу. Тим не менш, є кілька речей, які дилер повинен розглянути. По-перше, оборот в сервісі зростає через конкурентний ринок, а по-друге, попит на техніків і консультантів по сервісу тільки зростає. Проблема полягає в тенденції останнього часу, що люди переслідують кар’єру автомобільного сервісу менше, що, звичайно, посилює проблему.

Що можуть зробити дилери, щоб не тільки залучити нових службовців, але й зберегти ті, які вони вже мають?

Покажіть їм свою цінність! Інвестуйте в них і навчайте їх!

Перш за все, успішний відділ обслуговування – це більше, ніж просто фабрика перевірки транспортних засобів і видачі їх клієнтам. Навчання консультантів служби також є набагато більше, ніж просто показати їм, як працювати з DMS чи CRM. Радники з сервісу повинні дійсно зрозуміти, що таке рекомендації щодо обслуговування, а потім мати можливість повідомити про це клієнту професійно.       

Наприклад, більшість клієнтів не розуміють важливості чи потреби в багатьох рекомендованих сервісів. Це є основною причиною того, що клієнти відмовляються від послуг. Вони не розуміють, чому вони важливі, або їм потрібні. Вони скоріше відмовляться від них і йдуть додому, і консультуються з членом сім’ї або другом, що вони вважають, що має більше знань про автомобільний сервіс.

Ви знаєте, що тоді відбувається? Якщо клієнт здобуває освіту та усвідомлює важливість рекомендованого сервісу, вони цінують посередництво в автомайстерні! Якщо сервіс-консультант пройшов навчання, як правильно пояснювати послуги, він може належним чином побудувати аргументацію до клієнта, і, можливо, клієнт прийняв би рекомендацію щодо обслуговування. Чому? Тому що посередництво має зручність.

Другою за величиною причиною для підготовки консультантів сервісу також є прибутковість. Навчання консультантів підвищують їхню довіру, змушують їх відчувати себе необхідними, затребуваними та оціненими. Це збільшує стабільність дилерів у кваліфікованих працівників, що призводить до кращого досвіду клієнтів та збільшенню обороту.

Подумайте про те, скільки коштує вам знайти нового консультанта по сервісу для заміни того, що залишає ваше підприємство… більшість досліджень оцінюють цю вартість на рівні 70% річної зарплати! Це може мати величезний вплив на прибутковість. 

Ключ до прибутковості полягає в підготовці сервіс-консультантів , правильному поданні рекомендацій по обслуговуванню, зрозумілим способом, який виховує клієнта, створює культуру компанії, в якій працівники відчувають свою цінніть і залишаються. Ось як ваш дилерський центр може створити міцну основу, яка не тільки забезпечить підвищення прибутковості, а й будет гарантувати стабільність у конкурентному бізнес-середовищи в майбутньому.

Related posts